یک ملی‌پوش دیگر مدنظر 'مجیدى' در راه پرسپولیس؟


خبرآنلاین: به نظر می‌رسد سعید عزت‌الهی هم در راه پیوستن به پرسپولیس است. تیم فوتبال پرسپولیس در اولین خرید نقل و انتقالاتی خود برای فصل آینده، مرتضی پورعلی گنجی، ملی پوش ایرانی را به خدمت گرفت تا شروعی پرقدرت در نقل و انتقالات داشته...

خبرآنلاین: به نظر می‌رسد سعید عزت‌الهی هم در راه پیوستن به پرسپولیس است.


تیم فوتبال پرسپولیس در اولین خرید نقل و انتقالاتی خود برای فصل آینده، مرتضی پورعلی گنجی، ملی پوش ایرانی را به خدمت گرفت تا شروعی پرقدرت در نقل و انتقالات داشته باشد.


پس از آن خبرهایی مبنی بر تمایل سرخ پوشان برای جذب بازیکنان دیگر همچون سروش رفیعی شنیده می شود اما نکته مهم، تمایل مدیرعامل پرسپولیس به جذب سعید عزت اللهی است.


درویش که در هفته های اخیر، حسابی به واسطه مدیریتش مورد انتقاد قرار گرفته، قصد دارد تا با استفاده از روابط دوستانه پورعلی گنجی و عزت اللهی، هافبک تیم ملی را هم به پرسپولیس بیاورد.


عزت اللهی در روزهای اخیر خبر از جدایی خود از الغرافه قطر داده بود و با توجه به در پیش بودن جام جهانی و اهمیت حضور در ترکیب فیکس تیم ملی برای عزت اللهی، مطمئنا او به دنبال انتخاب یک گزینه مناسب است تا بتواند آمادگی خود را حفظ کند و به نظر می رسد حضور در لیگ ایران برای این هافبک ملی پوش، از هر زمانی نزدیک تر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج