رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با خانواده شهید صیاد خدایی دیدار کرد


رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با خانواده شهید صیاد خدایی دیدار کرد

تهران - ایرنا- حجت‌الاسلام صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در منزل شهید حسن صیاد خدایی، سلام و پیام آیت‌الله رئیسی را به خانواده این شهید مدافع حرم ابلاغ کرد.

به گزارش حوزه دولت ایرنا، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری عصر جمعه ۶ خرداد برای ابلاغ سلام و تبریک و تسلیت رئیس جمهور و هیأت دولت، در منزل پاسدار شهید صیاد خدایی حضور یافت.

حجت‌الاسلام احمد صالحی در این دیدار صمیمی خطاب به همسر، فرزندان و برادر شهید گفت: با پیوستن این شهید عزیز به خیل شهیدان، مسیر انقلاب و ارزش‌ها باشکوه‌تر، مقتدرتر و مستحکم‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: بی‌شک نسل نوی انقلاب در رکاب رهبری معظم با الهام از این شهدای عزیز آن‌گونه که در اجتماع عظیم دیروز نسل جوان و نوجوان در ورزشگاه آزادی و تشییع باشکوه شهید صیاد خدایی ثابت کردند، با الگو از صبوری و ایثار شما خانواده معزز شهدا همچنان پای ارزش‌ها وانقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام صالحی خطاب به عاملان و آمران این ترور ناجوانمردانه‌ نیز اظهار داشت: ضعف و استیصال دشمنان ملت ایران در نبرد رودررو با جبهه مقاومت و عصبانیت از همراهی مردم با نظام و دولت انقلابی، کوردلان را بر آن داشته تا خوی درندگی و ذلت خود را نشان دهند و دست‌شان به خون پاک یکی دیگر از فرزندان انقلاب آلوده شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان این‌که در هیچ‌جای دنیا ترور نشان پیروزی و برتری نیست، تأکید کرد: پسمانده‌های نظام استکبار و وابستگان گروه‌های تروریستی و تکفیری با ترور شهید سرافراز صیاد خدایی نشان دادند که در برابر جبهه مقاومت زبون وشکست خورده هستند و با این‌گونه تلاش‌های مذبوحانه خود سعی می‌کنند به جسم بی‌رمق نظام استکبار و اسرائیل در حال نابودی، جان دوباره بدمند که البته سخت در اشتباهند؛ چرا که شهادت شهید صیادها، نه تنها خدشه‌ای در مسیر انقلاب و ارزش‌ها و جبهه مقاومت ندارد بلکه خون این عزیزان همچون شمع پرفروغ چراغ هدایت است و موجب رویش نسل جوان و نوجوان خواهد شد.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان این دیدار که مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ، مدیرکل بازرسی استانداری تهران و برخی مدیران نهاد ریاست جمهوری نیز حضور داشتند، وصیت شهیدان را خدمت خالصانه به مردم عنوان و ابراز امیدواری کرد در این برهه حساس همه مسئولین در دولت مردمی، با الگو گرفتن از راه نورانی شهدا در مسیر خدمت به مردم تلاش مضاعف خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06