ملوان، گیلان را به لیگ برتر بازگرداند


ملوان، گیلان را به لیگ برتر بازگرداند

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان انزلی با غلبه برابر ماشین سازی تبریز و با توجه به توقف آرمان گهر سیرجان مقابل سایپا، صعودش به لیگ برتر حتمی شد.

به گزارش ایرنا ، هفته سی و دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور امروز (جمعه) انجام شد که ملوان در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۲ بر صفر ماشین سازی را در تبریز شکست داد و ۶۵ امتیازی شد.

از سوی دیگر تیم آرمان گهر سیرجان که در رتبه سوم‌ جدول قرار دارد، مقابل تیم سایپا به نتیجه مساوی دست یافت و ۵۸ امتیازی شد که عملا دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

با توجه به اینکه فاصله ملوان با آرمان گهر به هفت امتیاز رسید و از سوی دیگر ۲ هفته به پایان این رقابتها باقی مانده، تیم ملوان به همراه مس کرمان به رقابتهای لیگ برتر صعود کردند.

همچنین با توجه به قطعی شدن صعود ملوان ، بازیکنان وکادرفنی این تیم در تبریز جشن صعود به لیگ برتر را برپا کردند و همچنین طرفداران پرشمار و مردم ورزشدوست بندرانزلی نیز در شهر خود جشن صعود به لیگ برتر را برپا کردند.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان ۱۸ تیم در یک‌ گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیمهای اول و دوم به لیگ برتر راه می یابند.

تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند که ملوان با قطعی شدن مقام دومش، به لیگ برتر صعود کرد و شهرداری آستارا نیز تا پایان هفته سی و دوم در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب