نماینده مجلس: رسیدگی به وضعیت معیشت معلمان در اولویت است


نماینده مجلس: رسیدگی به وضعیت معیشت معلمان در اولویت است

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی معلمان شاغل و بازنشسته در اولویت است که با همکاری دولت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغبان بافقی روز جمعه در جمع گروهی از معلمان مهریز افزود: ارتقای جایگاه و منزلت فرهنگیان با حل مشکلات اقتصادی و معیشتی موضوع اصلی و اقدام می‌شود.

وی با قدردانی از معلمان که همواره در هر شرایطی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به خصوص در شرایط کرونا اقدام کردند ادامه داد: برای اجرای طرح رتبه‌بندی و همسان‌سازی حقوق معلمان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس با همکاری دولت برای اجرای طرح‌های مورد نیاز در کمک به فرهنگیان تلاش دارند.

صباغیان به اهمیت فعالیت‌های قانونی تشکل‌های صنفی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: باید برای راه‌اندازی این تشکل‌ها در چارچوب قانون پیگیری و اقدام شود.

وی به اهمیت رسیدگی به امور پرورشی دانش‌آموزان در کنار توجه به امور آموزشی آنها اشاره کرد و گفت: تربیت دینی و فرهنگی نسل جوان اهمیت فراوان دارد.

در این نشست مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از معلمان شاغل و بازنشسته مهریز به طرح دیدگاه‌ها و مطالبات خوداشاره کردند که نماینده مجلس قول رسیدگی و پیگیری داد.

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت یک هزار و ۲۰۰ معلم شاغل و سه هزار فرهنگی بازنشسته دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است