اخبار کوتاه استان یزد


اخبار کوتاه استان یزد

یزد- ایرنا- جانشین رئیس پلیس راهور استان یزد از اجرای طرح محدودیت ترافیکی در زمان برگزاری مراسم سرود «سلام فرمانده» در یزد خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عزیزالله دستوار با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» عصر شنبه هفتم خردادماه جاری در حسینیه امیرچقماق برگزار می‌شود، افزود: محدودیت‌های ترافیکی در محدوده این حسینیه از ساعت ۱۴ آغاز شده و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در همه مسیرهای منتهی به تقاطع شهدا از سمت میدان بهشتی، از سمت تقاطع امام مهدی (عج)، از سمت تقاطع بعثت و از تقاطع بسیج و سلمان محدودیت اعمال می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور استان از شهروندان خواست برای جلوگیری از هرگونه اختلال در رفت و آمد با پلیس همکاری داشته باشند.

هفت تن فرآورده‌های پروتئینی فاسد معدوم شد

با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر، هفت تن فرآوردهای پروتئینی فاسد و تاریخ گذشته در اشکذر توقیف و معدوم شد.

محمدجواد زارع بیدکی گفت: این اقدام در راستای نظارت‌های بهداشتی و صیانت از سلامت عمومی شهروندان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: سلامتی و آرامش شهروندان از جمله مسائل مهم غیرقابل اغماض است و در این زمینه هرگز مماشاتی با افراد خاطی نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اشکذر ادامه داد: شهروندان در صورت مواجه با مسائل یا افرادی که با اقدامات سودجویانه، سلامتی جامعه را به مخاطره می‌اندازند، مراتب را به نهادهای متولی گزارش کنند.

کسب مدال نقره توسط دختر دونده یزدی

ساناز امیری پور، دونده جوان ۱۰۰ متر کشورمان در جریان رقابت‌های دوومیدانی بین‌المللی باکو آذربایجان موفق به ثبت زمان ۱۲:۳۱ ثانیه شد و مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویخت.

این دونده یزدی امروز هم در رقابت‌های ۲۰۰ متر شرکت خواهد کرد.

مشخص شدن برترین بانوان بدمینتون باز پیشکسوت

در مسابقات بدمینتون که با حضور ۲۲ بدمینتون باز از بافق، ابرکوه، میبد و یزد برگزار شد در رده ۳۵ تا ۳۹ سال ندا زحمت‌کش و مهدیه هرمان، در رده ۴۰ تا ۴۴ سال مریم خواجه منصوری و زینت مزیدی، در رده ۵۰ تا ۵۴ سال فاطمه میرزایی و در رده ۵۵ تا ۵۹ سال هم گلریز امیدواری به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

نانوایان برتر مهریز تقدیر شدند

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز ضمن بازدید و نظارت بر نانوایی‌های سطح شهر از سه نانوایی برتر در زمینه پخت نان و خدمات دهی مناسب به مشتریان تجلیل کرد.

وی افزود: اکیپ‌های بازرسی به بازدید مستمر از نانوایی‌ها می‌پردازند تا در صورت عدم رعایت کیفیت و موارد بهداشتی، برخورد قانونی با آنان صورت گیرد.

فرماندار مهریز تصریح کرد: سلامت نان با سلامت جمعی مردم ارتباط مستقیم دارد و باید تلاش کنیم نانی که به دست مصرف کنندگان می‌رسد با بهترین کیفیت ممکن باشد.

دهقان بنادکی اهمیت و جایگاه نان، بهداشت و سلامت نان، کیفیت آرد و نان و ترویج فرهنگ مصرف صحیح نان را از اهداف تجلیل از نانوایان برتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده مواردی ناشی از تخلف، گرانفروشی و عدم کیفیت نان به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی