کار سخت نمایندگان فوتبال ساحلی یزد در لیگ برتر


کار سخت نمایندگان فوتبال ساحلی یزد در لیگ برتر

یزد- ایرنا- پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم برگزار می‌شود که سه تیم مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو از یزد کارسختی را مقابل حریفان در پیش‌ دارند.

در این مسابقات علاوه بر تیم‌های یزدی شاهد حضور منطقه آزاد چابهار، سپاهان سمنان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، شهریار ساری، صنعت فرش حداد اصفهان و دریانوردان بوشهر هستیم.

این رقابت‌ها زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از روز سه‌شنبه ۱۷ خردادماه جاری به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در سطح کشور برگزار می‌شود تا در پایان چهره تیم قهرمان مشخص شود .

تمرینات تیم‌های فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ امسال به خصوص گلساپوش و صدرشیمی در شهرستان یزد در مجموعه سلمان محله محمودآباد و تمرین چادرملو در شهرستان اردکان یزد آغاز شده است.

حضور سه تیم از ۱۰ تیم لیگ برتر فوتبال ساحلی در لیگ امسال از یزد به خوبی نشان دهنده توانایی، ظرفیت و توجه به این رشته به خصوص توسط باشگاه‌ها در استان می‌باشد که برای کسب افتخار باید تلاش کرد.

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش استان یزد در سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور شد که امیدواریم با شرایط خوب موجود و برنامه‌ریزی و تمریناتی که صورت می‌گیرد عنوان پارسال تکرار شود.

مقاومت گلساپوش مدافع عنوان قهرمانی در گام نخست در ورزشگاه سلمان مردآباد میزبان دریانوردان بوشهر است، صدرشیمی قهرمان لیگ یک نیز در اولین بازی خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی اردکان به مصاف چادرملو خواهد رفت.

۱۵ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان آغاز شده است .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت است و هم اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟