انتشار قطعه «همصدا» با هموطنان داغدار آبادان +صوت


انتشار قطعه «همصدا» با هموطنان داغدار آبادان +صوت

قطعه موسیقی «همصدا» با صدای سالار عقیلی برای همصدایی و همراهی با هموطنان داغدار آبادان در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل منتشر شد.

به گزارش مشرق، قطعه موسیقی همصدا با صدای سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی، ترانه‌ای از زنده یاد افشین یداللهی و آهنگسازی حمیدرضا گلشن در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان و کشته‌ و مصدوم شدن جمعی از هموطنان در این حادثه منتشر شد.

حمید بهروزی‌نیا (نوازنده تار)، ایمان کی پیشینیان (تنظیم‌کننده)، محمد یعقوبخانی (طراحی) و گلد استودیو (ضبط) از دیگر عوامل قطعه موسیقی همصدا هستند.

به گزارش مشرق، بخشی از برج دو قلوی ۱۱ طبقه در دست ساخت متروپل آبادان ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه دوشنبه (دوم خرداد) فروریخت و به خبر یک رسانه های کشور تبدیل شد.

از روز حادثه تاکنون تمامی گروه‌های امدادرسانی با تلاش زیاد در حال عملیات امداد و آواربرداری هستند و این اقدامات با حساسیت ویژه دنبال می‌شود اما احتمال ریزش باقی مانده سازه، دغدغه اصلی گروه‌های امدادی است و به این دلیل عملیات با احتیاط انجام می‌شود. در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان ۳۷ نفر مصدوم شدند که ۳۵ نفر پس از درمان از بیمارستان مرخص شده و ۲ نفر بستری هستند.

احسان عباسپور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان شامگاه ششم خرداد اعلام کرد: از روز دوشنبه تا ظهر جمعه پیکرهای ۲۴ نفر از جانباختگان توسط گروه‌های امدادی از زیر آوار خارج شده که دقایقی پیش پیکرهای ۲ فرد جانباخته دیگر از زیر آوار بیرون کشیده شد. با خارج کردن این پیکرها از زیر آوار، تعداد جانباختگان حادثه متروپل به ۲۶ نفر افزایش یافت.

عباسپور اظهارداشت: به دلیل ناپایدار بودن سازه متروپل احتمال ریزش باقی مانده آن وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید