ترافیک در جاده هراز و فیروز کوه سنگین است


ترافیک در جاده هراز و فیروز کوه سنگین است

پردیس- ایرنا- سرپرست پلیس راه کشور گفت: در ساعات پایانی روز جمعه ترافیک در جاده هراز از شمال به جنوب و در مسیر فیروزکوه از جنوب به شمال، محدوده های دماوند و روستای گلاهک سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در جاده هراز محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شاهاندشت ، رینه ، آب اسک ، لاسم ، پلور و آبعلی و مسیر (جنوب به شمال) ترافیک سنگین است.

وی ادامه داد: تردد از محور کرج - چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های سیاه بیشه و گسیل و حدفاصل سرودار تا بیلقان در جریان است.

سرپرست پلیس راه کشور گفت : تردد خودروها از آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و در صورت سبک شدن بار ترافیک لغو محدودیت اطلاع رسانی خواهد شد.

محبی با اشاره به ترافیک سایر مسیرها، توضیح داد: در این ساعات شاهد ترافیک سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار،آزادراه پردیس – تهران محدوده های کمرد و جاجرود هستیم.

وی ادامه داد: آزادراه قزوین - کرج محدوده های کردان ، گلدشت ، گلشهر ، مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه ساوه - تهران محدوده بهمن آباد، آزادراه قم - تهران محدوده پل اتوبان آزادگان، محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس،مسیر فشم – تهران وبالعکس حدفاصل حاجی آباد تا رودک ترافیک سنگین دارند و در مسیر تهران و سولقان ترافیک نیمه سنگین است.

وی تاکید کرد : رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز پس از باز شدن گره های ترافیکی در جاده ، سفری ایمن داشته باشند.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: ماموران پلیس راهور با آمادگی کامل در طی ساعات شبانه روز در مسیرها حضور دارند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس