خدمات بیشتری برای مناطق دوردست لبد شهرستان کوهرنگ در دستور کار است


خدمات بیشتری برای مناطق دوردست لبد شهرستان کوهرنگ در دستور کار است

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌های محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بیشتر در کوتاه‌ترین زمان برای منطقه لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در نظر گرفته شده است، گفت: تمامی خواسته‌های مردمی این منطقه جزء به جزء بررسی می‌شود تا برنامه‌های اجرایی نیز به شکل هدفمند انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز جمعه در سفر به منطقه لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ و در دیدار با جمعی از بزرگان و اهالی روستاهای این منطقه افزود: به برکت انقلاب اسلامی، اقدامات مهمی برای توسعه مناطق مختلف انجام ‌شده است که این روند در دولت سیزدهم با جدیت و با محوریت محرومیت‌زدایی دنبال می‌شود.

وی روند اقدامات انجام شده برای بازسازی‌ها مناطق زلزله‌زده در بخش‌های بازفت و صمصامی را مطلوب بیان و تصریح کرد: بازدیدهای میدانی از روستاها و بررسی مشکلات و مسائل آن‌ها همچنان ادامه دارد که در همین راستا حضور در منطقه لبد و دیدار با مردم این منطقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

حیدری اتصال شهرک رهبری لبد به شبکه سراسری توزیع برق را از برنامه‌های جهادی برای تامین بخشی از نیاز این منطقه دانست و یادآورشد: به زودی طرحی نیز برای اتصال دیگر روستاهای منطقه به برق پایدار اجرایی خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از آنجایی که یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم لبد، داشتن جاده دسترسی مناسب است، برنامه زمان‌بندی شده برای آسفالت راه‌های خاکی روستاهای این ناحیه در نظر گرفته شده است.

حیدری، تامین لوله‌های آب برای توسعه کشاورزی منطقه، تامین آب شرب، ارائه تسهیلات بلاعوض برای تکمیل خانه‌های روستایی واقع در شهرک رهبری، بررسی شرایط زیرساخت‌های مورد نیاز روستاهای منطقه لبد، توزیع پنل‌های خورشیدی و تهیه میزان آرد موردنیاز جامعه عشایری را از دیگر مواردی بیان کرد که برای اجرایی شدن آن‌ها، برنامه و راهکارهای لازم در نشست مدیران دستگاه‌ها دیده شده است و یادآور شد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نیز آماده رفع مشکلات این منطقه و پر کردن خلاهای اجرایی در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه حل برخی مشکلات نیز به کمک مردم منطقه نیاز دارد، افزود: موضوع تامین امنیت عشایر کوچ‌رو از موضوعاتی است که می‌توان با تکیه بر توان مردمی آن و همکاری فرمانداری آن را مدیریت کرد.

به گزارش ایرنا، در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با جمعی از مردم منطقه لبد، اهالی درباره نیازهای زیرساختی و به ویژه جاده دسترسی، نظراتی بیان کردند.

همچنین در ادامه سفر استاندار به منطقه لبد، بزرگ‌ترین طرح برق‌رسانی‌ روستایی استان در شهرک رهبری لبد بازفت به بهره‌برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد