تعرفه خدمات پستی به طرز وحشتناکی گران شد


تعرفه خدمات پستی به طرز وحشتناکی گران شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) وزارت ارتباطات پس از افزایش قیمت اینترنت اینبار تعرفه خدمات پستی را به میزان چشمگیری افزایش داد. در ادامه جزئیات افزایش قیمت خدمات پستی را بررسی خواهیم کرد. عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در سال قبال اعلام کرده بود قیمت خدمات پستی در سال 1401 افزایش پیدا کرد. اخیرا نیز مدیرعامل شرکت پست اعلام کرد... نوشته تعرفه...

وزارت ارتباطات پس از افزایش قیمت اینترنت اینبار تعرفه خدمات پستی را به میزان چشمگیری افزایش داد. در ادامه جزئیات افزایش قیمت خدمات پستی را بررسی خواهیم کرد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در سال قبال اعلام کرده بود قیمت خدمات پستی در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرد. اخیرا نیز مدیرعامل شرکت پست اعلام کرد بر اساس مصوبه رگولاتوری اجازه داریم تا قیمت خدمات پستی را به شکل متوسط تا 67 درصد افزایش دهیم. در همین راستا به تازگی یک کتابفروشی در تهران نرخ‌های جدید خدمات پستی را منتشر کرد که از افزایش 2 برابری تعرفه‌ها حکایت دارد.

جزئیات افزایش تعرفه خدمات پستی

وزارت ارتباطات که به عنوان متولی اصلی توسعه اقتصاد دیجیتال شناخته می‌شود اخیرا به اپراتورها اجازه افزایش قیمت را داد و اکنون نیز در شرایط اقتصادی بسیار بد تعرفه خدمات پستی به میزان 2 برابر افزایش پیدا کرده است. در ادامه نمونه‌ای از تعرفه‌های جدید پستی که در فضای مجازی منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

تعرفه خدمات پستی به طرز وحشتناکی گران شدتعرفه خدمات پستی به طرز وحشتناکی گران شد

از پیامدهای تصمیم وزارت ارتباطات برای افزایش تعرفه‌های این حوزه می‌توان به تعطیلی برخی کسب و کار‌های خانگی و مقرون به صرفه نبودن خرید‌های اینترنتی و همچنین کاهش اشتغال اشاره کرد. گفتنی است جدول کامل تعرفه‌های جدید هنوز توسط وزارت ارتباطات و سازمان پست منتشر نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان