سرآسیایی: قلعه‌نویی گفت سرمربی فجر شوم/ توازن در جذب بازیکن رعایت نشده بود


سرآسیایی: قلعه‌نویی گفت سرمربی فجر شوم/ توازن در جذب بازیکن رعایت نشده بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی سرآسیایی در مورد سقوط فجر به لیگ دسته اول اظهار داشت: یک تیم نیاز به نگاه فنی و حرفه‌ای دارد تا دچار تزلزل و شرایط خاص نشود. در این 6 هفته تمام زحمت خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ کشیدیم و شبانه...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی سرآسیایی در مورد سقوط فجر به لیگ دسته اول اظهار داشت: یک تیم نیاز به نگاه فنی و حرفه‌ای دارد تا دچار تزلزل و شرایط خاص نشود. در این 6 هفته تمام زحمت خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ کشیدیم و شبانه روز کار کردیم اما متأسفانه در نتیجه‌گیری موفق نبودیم که عذرخواهی می‌کنیم. بازیکنان ما دست و پایشان در زمین به خصوص زدن ضربات آخر می‌لرزید. این تیم 9-8 سال قبل معدن و کارخانه بازیکن‌سازی بوده است، اما حالا به این شرایط دچار شده است.

وی ادامه داد: تحلیل من در این 6 هفته این بود که توازن بازیکن در تیم رعایت نشده بود و ما در برخی پست‌ها دو سه بازیکن خوب داشتیم و در برخی پست‌ها نداشتیم. در مسائل فنی خیلی اوقات کوچک‌ترین پارامترهای تمرین را هم نمی‌توانستیم در تیم جا بیندازیم و اختلاف سطح شرایط سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به وجود آورده بود و ما در این زمان کم نمی‌توانستیم بیش از این کار کنیم.

سرمربی فجر در مورد اینکه خودتان را‌‌‌‌‌‌‌‌ چقدر در این سقوط سهیم می‌دانید، گفت: من در این 6 هفته که حضور داشتم خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌ صد درصد مقصر می‌دانم.

سرآسیایی در مورد اینکه گفته بودید به اجبار این پست را‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کردید و این اجبار چه بود، اظهار داشت: من در یکی از بهترین تیم های لیگ از لحاظ ساختاری یعنی گل گهر مشغول بودم و کنار بزرگ‌ترین مربی تاریخ لیگ برتر کار می‌کردم، پیشنهادی آمد و دوستان از طریق قلعه‌نویی و مسئولان باشگاه گل گهر وارد عمل شدند. دوست نداشتم این پست را‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کنم اما قلعه‌نویی خواست کمک کنم و چند هفته آنجا باشم. در مجموع با اکراه این پست را‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کردم.

وی عنوان کرد: به هر حال شرایط طوری نبود که بتوانیم تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ بلند کنیم. در بدترین حالت سعی کردم باری که شرایط خاصی داشت را‌‌‌‌‌‌‌‌ از روی زمین بردارم، اما نشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور