سمت درست تاریخ هستم،/ کورتوا: کلین‌شیت برابر لیورپول یک راه دارد


سمت درست تاریخ هستم،/ کورتوا: کلین‌شیت برابر لیورپول یک راه دارد

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید تاکید کرد بازیکنان این تیم از کیفیت لیورپول آگاه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصل جاری موفق به فتح لالیگا شده و به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یافته و بی تردید نقش تیبو کورتوا در این دستاوردهای بزرگ، محسوس و پررنگ بوده است. در نشست خبری پیش از فینال فردا شب در لیگ قهرمانان مقابل لیورپول در پاریس، تیبو کورتوا به تمجید از کریم بنزما پرداخته و مدعی شد او در لحظات دشوار به داد رئال مادرید می رسد.

تیبو کورتوا گفت: "لیورپول در سال 2018 و در یک فینال لیگ قهرمانان مقابل مادرید بازی کرده است. مادرید در فینال ها پیروز می شود و اکنون من در سمت درست تاریخ ایستاده ام. برای بسته ماندن دروازه برابر لیورپول کل بازیکنان دفاعی باید خوب کار کنند و این به همه مربوط می شود. ما از کیفیت لیورپول آگاه هستیم.

سمت درست تاریخ هستم،/ کورتوا: کلین‌شیت برابر لیورپول یک راه دارد

هشت سال پیش اولین بار لیگ قهرمانان بازی کردم، اما هنوز موفق به فتح این جام نشده ام امیدوارم فردا این اتفاق برای من رخ دهد. این هدف برای همه بازیکنان یکسان است، فتح عنوان قهرمانی و اضافه کردن این افتخار به کلکسیون رئال مادرید.

کار کردن با کارلو آنچلوتی؟ پویایی و شرایط خوب فعلی تیم به خاطر کادر مربیگری است. ما خیلی خوب تمرین می کنیم و می دانیم که در نهایت آنها تصمیم می گیرند. اما کادر فنی شرایط خیلی خوب آن را مدیریت می کنند و به همه بازی می رسد و به همین دلیل ما در این موقعیت قرار داریم.

درخشش کریم بنزما در فصل جاری؟ کریم به روند پیشرفت خود ادامه می دهد. او بارها موغف به گلزنی شده و رئال مادرید را به سمت کسب پیروزی سوق می دهد. حتی اگر در شرایط دشواری قرار داشته باشیم، کریم بنزما او از دویدن دست نمی کشد و به شدت بازیکنان حریف را پرس می کند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند