16 تیم لیگ برتر برای فصل 1402-1401


16 تیم لیگ برتر برای فصل 1402-1401

با صعود تیم های مس کرمان و ملوان انزلی به لیگ برتر چهره 16 تیم حاضر در فصل جدید مسابقات مشخص شد. مسابقاتی که بر اساس اعلام سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات از 15 مرداد آغاز می شود.

به گزارش "ورزش سه"، امشب با برگزاری دیدارهای هفته سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تیم های مس کرمان و ملوان انزلی صعود خود را به لیگ برتر قطعی کردند و با این صعود تکلیف تیم های حاضر در فصل آتی بازی های لیگ برتر مشخص شد.

سقوط فجر سپاسی به لیگ یک قطعی شده؛ این تیم بعد از شکست دو بر یک در برابر تراکتور در استادیوم یادگار امام همه شانس های بقاء در جدول بازی ها را در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی ها از دست داد. تکلیف دومین تیم سقوط کننده هم تا 48 ساعت دیگر و با برگزاری دیدار پرسپولیس در برابر شهر خودرو مشخص خواهد شد. به روی کاغذ شهر خودرو شانس بقاء در جدول بازی ها را دارد به شرط اینکه در مصاف با پرسپولیس و فولاد برنده شود و نفت مسجد سلیمان هم در بازی پایانی در برابر استقلال امتیازی کسب نکند. شاید برتری استقلال در برابر نفت مسجد سلیمان محتمل و منطقی به نظر آید اما کسب 6 امتیاز از جدال با تیم های پرسپولیس و شهر خودرو در توان شاگردان داوود سید عباسی نیست و به نظر می رسد در بین تیم های نفت مسجد سلیمان و شهر خودرو شانس تیم رضا مهاجری برای بقاء بیشتر است. هر چند در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد. در چنین شرایطی این 16 تیم در لیگ برتر فصل 1402-1401 حاضر خواهند بود.

1-استقلال
2-سپاهان
3-پرسپولیس
4-فولاد
5-گل گهر سیرجان
6-مس رفسنجان
7-ذوب آهن اصفهان
8-آلومینیوم اراک
9-پیکان تهران
10-هوادار تهران
11-صنعت نفت آبادان
12-نساجی مازندران
13-تراکتور
14-مس کرمان
15-فجر سپاسی
16- نفت مسجد سلیمان یا شهر خودرو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی