باید از نام باشگاه دفاع کنیم؛/ مارسلو: بنزما رهبر رئال مادرید است


باید از نام باشگاه دفاع کنیم؛/ مارسلو: بنزما رهبر رئال مادرید است

مارسلو، ستاره برزیلی رئال مادرید تاکید کرد این تیم شایسته رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از احتمال جدایی مارسلو از رئال مادرید بعد از 16 ساله بوده و فینال لیگ قهرمانان ممکن است آخرین مسابقه این ستاره برزیلی در این باشگاه باشد. او در نشست خبری پیش از بازی برابر لیورپول حضور پیدا کرده و به تمجید از کیفیت کریم بنزما، ستاره این فصل رئال مادرید در لیگ قهرمانان پرداخت.

مارسلو گفت: "ما مدت زیادی است که در این لیگ قهرمانان بازی کرده ایم و می دانیم که فرصت رسیدن به فینال چقدر مهم است. فصل فوق العاده ای سپری کردیم و حالا شایسته حضور در اینجا هستیم. از حضور در اینجا هیجان زده بوده و برای کسب پیروزی به پاریس سفر کرده ایم.

باید از نام باشگاه دفاع کنیم؛/ مارسلو: بنزما رهبر رئال مادرید است

استرس برای مسابقه فینال؟ نه، من آماده و سرحال هستم. از همان روزی که به فینال رسیدیم احساس خوبی داشتیم. ما می دانیم که بازی کردن در فینال و دفاع از این باشگاه چگونه انجام می شود. نگرانی های عرف وجود دارد، اما من در روزهای اخیر احساس خوبی داشته ام.

جدایی از رئال مادرید؟ همه از علاقه و عشق من به باشگاه زندگی ام باخبر هستند. من در سال های اخیر با تمام توان برای رئال مادرید بازی کرده ام و در ادامه نیز این اتفاق رخ داد. بعد از فینال خواهیم دید که چه سرنوشتی برای فصل بعد در انتظار من خواهد بود. خیلی خوشحال و هیجان زده هستم که می توانم یک لیگ قهرمانان اروپای دیگر را نیز فتح کنم. رئال مادرید باشگاه زندگی من است و آنها همه چیز را به من دادند. چه بمانم و چه جدا شوم، من داستان خود را اینجا نوشته ام.

اهمیت کریم بنزما در ترکیب رئال مادرید؟ همه ما از قدرت رهبری و کیفیت این بازیکن مطلعیم و این روند فقط دراین فصل رخ نداده است. او با شخصیت و حضور مقتدرانه اش در ترکیب خیلی به تیم کمک می کند و حتی نیازی به صحبت در مورد بنزما نیست. او سطح بالایی از فوتبال را در زمین ارائه می دهد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)