کرمان در لیگ برتر فوتبال سه‌تایی شد/صدای بوق شادی از دیار کریمان برخاست


کرمان در لیگ برتر فوتبال سه‌تایی شد/صدای بوق شادی از دیار کریمان برخاست

کرمان‌- ایرنا - خبر لیگ برتری شدن تیم فوتبال مس کرمان پس از هشت سال، شامگاه جمعه از شمال کشور در کشور پیچید و خوشحالی شهروندان دیار کریمان را به دنبال داشت؛ مردم برای سه تایی شدن در لیگ فوتبال برتر آماده جشن می شوند.

به گزارش ایرنا پس از تیم های گل گهر و مس رفسنجان ، حالا مس کرمان نیز پس از بازی امشب مقابل شهرداری آستارا به جمع دو تیم لیگ برتری هم استانی خود پیوست.

پس از این بازی از برخی نقاط شهر کرمان صدای بوق شادی برخی فوتبال دوستان جسته گریخته به گوش می رسد و برخی از آنان سوار بر موتورسیکلت و خودرو به شادی می پردازند.

تیم فوتبال مس کرمان با تساوی بدون گل مقابل شهرداری در آستارا و کسب ۶۶ امتیاز، ۲ هفته باقی مانده به پایان رقابت‌های لگ دسته یک کشور، جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را پس از هشت سال تصاحب کرد.

۲ تیم فوتبال مس کرمان و شهرداری آستارا از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه وحدت آستارا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان ۹۰ دقیقه سهم دو تیم فقط کسب یک امتیاز شد.

تیم فوتبال مس کرمان با این تک امتیاز با اختلاف یک امتیاز نسبت به ملوان بندر انزلی در صدر جدول جام آزادگان باقی ماند و با توجه به جایگاه سومی آرمان گهر سیرجان ۵۸ امتیازی، صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرد.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان نیز از ساعت ۱۹ امروز در کرج به مصاف سایپای این شهر رفت و این مسابقه نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ابتدا رضا رضایی در دقیقه ۵۰ برای تیم فوتبال سایپا گلزنی کرد و سیرجانی‌ها نیز در دقیقه ۵۸ توانستند گل خورده را جبران کنند تا امتیازات بین ۲ تیم تقسیم شود.

تیم فوتبال مس شهربابک دیگر نماینده استان کرمان نیز امشب در یک بازی خانگی مقابل ویستاتوربین تهران به تساوی بدون گل رضایت داد تا امشب سهم هر سه نماینده استان سه تساوی باشد.

تیم فوتبال مس کرمان روز پنجشنبه هفته آینده در هفته ۳۳ رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود، آرمان گهر سیرجان میزبان ماشین سازی تبریز است و مس شهربابک نیز در یک مصاف خارج از خانه مقابل شهرداری آستارا صف آرایی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا