شهرداری آستارا در خانه ترمز مس کرمان را کشید


شهرداری آستارا در خانه ترمز مس کرمان را کشید

آستارا - ایرنا - دیدار تیم فوتبال مس کرمان با شهرداری آستارا از سری مسابقات هفته سی و دوم لیگ دسته یک کشور عصر امروز جمعه در مجموعه ورزشی وحدت این شهرستا برگزار شد که مسی های صدرنشین نتوانستند از سد شهرداری عبور کرده و با نتیجه مساوی متوقف شدند

شاهین شربیانی از کارشناسان فوتبال آستارا شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت بدون گل تیم های شهرداری آستارا با مس کرمان عصر امروز با حضور تماشاگران در میدان چمن مجموعه ورزشی وحدت آستارا برگزار شد.

وی افزود: علی اصغر مومنی از مازندران داور وسط این دیدار بود و یعقوب حجتی از اردبیل، احمد کاظم لو از آذربایجان شرقی به عنوان کمک داور و رضوان سرشار از اردبیل داور چهارم این مسابقه بودند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟