اختصاص بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های فرهنگی کشور


اختصاص بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های فرهنگی کشور

رباط کریم - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در 20 سفر استانی رییس جمهور، بیش از 4 هزار میلیارد تومان به پروژه‌های فرهنگی در کشور اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی به نمایندگی از رییس جمهور و در سفر استانی، روز جمعه در نشست با نخبگان، هنرمندان و ملاقات مردمی با مردم شهرستان رباط کریم اظهار داشت: مشکلات مطروحه از سوی نخبگان و مردم به رییس جمهور منتقل خواهد شد تا مشکلات با تصمیمات مناسب گرفته شود.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات پرند و رباط کریم پیچیده است و این نارسایی باید حل شود افزود: مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان رباط کریم با قید فوریت در بازه زمانی یکساله حل خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: فرهنگسرای پرند و استقرار اداره مناسب برای ارشاد رباط کریم در دستور کار اداره کل ارشاد استان تهران قرار بگیرد.

اسماعیلی گفت: مصوبات دولت برای شهرستان رباط کریم باید جهادی پیگیری و با زمانبندی مناسب به سرانجام برسد.

وی به موقعیت ویژه شهرستان رباط کریم اشاره کرد و گفت : اتصال شهر پرند به شاهراه ارتباطی الغدیر می تواند دسترسی مردم را به شهرهای مختلف افزایش دهد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده مجلس، احمدی فرماندار رباط کریم،حجت الاسلام کاظمی امام جمعه شهر پرند و وطن خواهی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند،علیخان بخشدار مرکزی شهرستان رباط کریم و اعضای شورای اسلامی شهر پرند و حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهری از شهر جدید پرند بازدید کرد.

اختصاص بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های فرهنگی کشور

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز به نمایندگی از دولت از تمامی فازهای شهر پرند و همچنین فرهنگسرای ایمان بازدید بعمل آورد ودر خصوص زیر ساخت های اجتماعی شهر پرند دستورات لازم را صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا