مدیرعامل فجر: در سقوط تیم 120 درصد مقصر هستم


مدیرعامل فجر: در سقوط تیم 120 درصد مقصر هستم

مدیرعامل فجر سپاسی گفت: در بحث سقوط تیم به دسته اول خودم را 120 درصد مقصر می‌دانم.

به گزارش مشرق، عبدالرسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی در مورد اینکه شما در قضیه سقوط فجر به لیگ دسته اول چقدر خودتان را مقصر می‌دایند، اظهار داشت: به عنوان نفر اول باشگاه ۱۲۰ درصد خودم را مقصر می‌دانم، اما ما زورمان نرسید. زیرساخت‌های ما در شیراز جوابگوی لیگ دسته سوم هم نیست چه برسد به لیگ برتر. ما زمین مناسب نداریم، ۱۲ بازی را در حافظیه برگزار کردیم که در هر ۱۲ مسابقه ضربه خوردیم و نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. مورد دیگر که مشکل ما بود، نداشتن منابع مالی ثابت بود.

وی در مورد اینکه بودجه شما برای این فصل چقدر بود، گفت: سال گذشته ما با ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به لیگ برتر صعود کردیم که این کاش نیامده بودیم چون استان ما پتانسیل و گنجایش حضور در لیگ برتر را نداشت. بودجه این فصل ما در مجموع به حدود ۲۶ میلیارد می‌رسید، ۲۰ میلیارد قرارداد بازیکنان و کادر فنی بود و مابقی هم هزینه‌های ایام و ذهاب و تغذیه بود.

مدیرعامل فجر اظهار داشت: الان هجمه‌ها همه سمت مدیرعامل باشگاه است اما ما از لحاظ ستادی و پشتیبانی همه کارها را به خوبی انجام دادیم و اگر کوتاهی بوده عذرخواهی می‌کنم. همان طور که گفتم زورمان همین قدر بود. متأسفانه مسئولان استانی کمکی که باید می‌کردند یا نکردند، یا خیلی دیر انجام داد. شورای شهر ۲ میلیارد در عرض ۶ ماه کمک کرد و استانداری هم یکی دو میلیارد پرداخت کرد، اما این نوع کار کردن ثمره‌اش این می‌شود که تیم سقوط می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی الان کارشناس شده‌اند گفت: چطور فصل قبل که قهرمان شدیم و به لیگ برتر صعود کردیم یک نفر هم به ما تبریک نگفت ولی حالا همه مدافع فجر سپاسی شده‌اند و ما منفورترین آدم روی زمین.

فلاح در پایان عنوان کرد: تیم ما شاکله خود را حفظ می‌کند و قول می‌دهیم فصل بعد با قدرت به لیگ برتر بازخواهیم گشت.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !