میثاقی در صف ویزای کانادا؛ مجری مدار فروغی و شبکه 3


فهرست میهمانان فدراسیون فوتبال برای سفر لغو شده به کانادا لو رفته و اسم محمدحسین میثاقی و مهدی هاشمی هم در آن دیده می‌شود. ابن یعنی جناب میثاقی که به عادل فردوسی‌پور طعنه می‌زد و او را سپر رسانه‌ای مهدی تاج می‌نامید، خودش آویزان...

فهرست میهمانان فدراسیون فوتبال برای سفر لغو شده به کانادا لو رفته و اسم محمدحسین میثاقی و مهدی هاشمی هم در آن دیده می‌شود.
ابن یعنی جناب میثاقی که به عادل فردوسی‌پور طعنه می‌زد و او را سپر رسانه‌ای مهدی تاج می‌نامید، خودش آویزان یک فدراسیون موقت شده که از سفر به کانادا جا نماند!
افشای این موضوع سر و صدای زیادی به پا کرد و البته خیلی زود مدیران تلویزیون اعلام کردند: «هزینه‌های سفر این دو نفر بر عهده شبکه سه بوده است.» حتی اگر این ادعا را باور کنیم، پرسش اینجاست که مگر این بودجه را از جیب پدرتان می‌آورید که آن را به گشت و گذار کارمندان‌تان در کانادا اختصاص می‌دهید؟
طوری می‌گویند «خودمان می‌دهیم» که انگار این پول را از عرق جبین و کد یمین به دست آورده‌اند. نه‌خیر؛ دست‌تان مستقیم در جیب مردم است. اسم میثاقی و هاشمی دو سال پیش هم برای گرفتن ویزای قطر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا رد شده بود که این کشور ویزا نداد.
شاید در بعضی تورنمنت‌های مهم حضور یک گزارشگر توجیه داشته باشد، اما مجری و تهیه‌کننده می‌روند که چه بشود؟ تیم ملی قرار بوده یک بازی دوستانه در کانادا داشته باشد؛ امثال میثاقی و به خصوص هاشمی برای چه باید مسافر ونکوور می‌شدند؟ همین آقای هاشمی به عنوان تهیه‌کننده یورو هشت میلیارد تومان برآورد گرفت که فقط مسابقات اروپایی را پخش کند، اما یک مترجم روزمزد استخدام نکرد تا آن آبروریزی تاریخی در بحث ترجمه‌های غلط رخ بدهد. معلوم هست در جام‌جم چه می‌کنید؟ گویا سفره‌ای باز است و دوستان دور هم هستند. بعد چطور می‌توان از چنین مجموعه‌ای راستگویی، عدالت و رسیدگی به درد مردم را توقع داشت؟

امروز امام جمعه تهران گفته‌اند: «جراحی اقتصادی یک امتحان الهی برای مردم است.» البته گویا این امتحان الهی شامل بسیاری از نهادهای دولتی و حاکمیتی از جمله صداوسیما نمی‌شود؛ مجموعه‌ای که نورچشمی‌هایش را با پول مردم به اقصی‌نقاط جهان می‌فرستد، هزینه دلاری ماموریت می‌دهد و روزی هم چهار تا گزارش تهیه می‌کند که پول یارانه برای مردم بس است و حتی یک چیزی هم پس‌انداز می‌کنند!
ورزش‌مدیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است