حضور رئیس عدلیه در نماز جمعه پیشوا و گفتگوی چهره‌به‌چهره با نمازگزاران


 حضور رئیس عدلیه در نماز جمعه پیشوا و گفتگوی چهره‌به‌چهره با نمازگزاران

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با حضور در مصلی حرم مطهر جعفربن‌ موسی (ع) واقع در شهرستان پیشوا در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفتگو کرد و به استماع مسائل و مشکلات آنها پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ، امروز (جمعه ششم خرداد) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) ، پس از بازدید ۴ ساعته از زندان زنان قرچک، با حضور در مصلی حرم مطهر جعفربن‌ موسی (ع) واقع در شهرستان پیشوا در جنوب استان تهران، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفت‌وگو کرد و به استماع مسائل و مشکلات آنها پرداخت.

حضرت امامزاده جعفر (ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و نواده امام جعفرصادق (ع) هستند که انوار مرقد مطهر ایشان قرنهاست که بر پهنه ایران اسلامی می‌درخشد.

 حضور رئیس عدلیه در نماز جمعه پیشوا و گفتگوی چهره‌به‌چهره با نمازگزاران

«حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی‌واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده، تبدیل به رویه شود»؛ این دستوری است که رئیس قوه قضائیه در چندین جلسه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی صادر کرده است؛ شخص رئیس عدلیه نیز بر این مهم اهتمام دارند و مستمراً برای اقامه فریضه نماز و رسیدگی به مسائل و مشکلات قضایی مردم در مساجد مختلف حاضر می‌شود.

روز یکشنبه اول خردادماه نیز رئیس دستگاه قضا پس از بازدید از دادسرای فرهنگ و رسانه، با حضور در مسجد فلسطین تهران، نماز ظهر و عصر را در میان نمازگزارن این مسجد به جا آورد و پس از آن، پای صحبت مردم نشست.

سایر رسانه‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو