بازگشت «آرایشگاه زیبا» به تلویزیون


بازگشت «آرایشگاه زیبا» به تلویزیون

مجموعه تلویزیونی «آرایشگاه زیبا» به کارگردانی مرضیه برومند از امروز شنبه هفتم خردادماه روی آنتن شبکه آی‌‌‌فیلم می‌رود. این مجموعه از سریال‌‌‌های دوست‌‌‌داشتنی و پربیننده شبکه دو در اواخر دهه 60 شمسی بود که هنوز هم تماشایش جذاب است.

نسخه اصلی «آرایشگاه زیبا» نخستین‌بار سال ۶۹ در ۱۳ قسمت از شبکه دو پخش شد. قهرمان داستان اسد خمارلو در یک محله آرایشگاه مردانه دارد. او با وجود پا به سن گذاشتن هنوز ازدواج نکرده، و از سوی خانواده و دوستان و آشنایان برای نشستن پای سفره عقد زیر فشار است. مادر بیش از دیگران برای آوردن عروس شتاب دارد اما بسیار ریزبین و وسواسی است و هر کسی را نمی‌‌‌پسندد. در این میان، خواستگاری رفتن اسد نقل محافل محله است و روزی نیست که در آرایشگاه زیبا حرف زن گرفتن اسد بین مشتری‌‌‌ها و کاسب‌‌‌ها زده نشود. از سوی دیگر، اسد دل در گرو عشق دختری دارد که مادرش چندان او را نمی‌‌‌پسندد. رضا بابک، حسین کسبیان، پری امیرحمزه، راضیه برومند، مرتضی احمدی، محمود بصیری، حسن پورشیرازی، حمید مهرآرا، بهرام شاه‌‌‌محمدلو، فاطمه معتمدآریا و... بازیگران اصلی سریال هستند.

نخستین قسمت «آرایشگاه زیبا» امروز شنبه ساعت ۱۷ از شبکه آی‌‌‌فیلم به نمایش درمی‌‌‌آید و روز بعد در دو نوبت یک بامداد و ۹ صبح بازپخش می‌شود.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند
کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو