تیم ملی 9 خرداد به قطر می‌رود/ مجیدی در انتظار پاسخ اسکوچیچ


تیم ملی 9 خرداد به قطر می‌رود/ مجیدی در انتظار پاسخ اسکوچیچ

با اعلام سرپرست تیم ملی، شاگردان اسکوچیچ ٩ خرداد تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم پس از لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا، اعلام شد تیم ملی فوتبال تمرینات خود را در تهران یا دوحه پیگیری خواهد کرد. حمید استیلی سرپرست تیم ملی در این باره گفت که تیم ملی ٩ خرداد به قطر می‌رود تا اردوی خود را در این کشور برپا کند.

طبق گفته استیلی هنوز هیچ مسابقه تدارکاتی در این اردو هماهنگ نشده و تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد و با سه تیم در حال مذاکره هستند و به زودی تکلیف مشخص می‌شود.

استیلی شانس بازی با پاراگوئه را کم خواند و گفت که اگر قرار باشد با سنگال بازی کنند این اتفاق در شهریور ماه رخ خواهد داد.

سرپرست تیم ملی همچنین اعلام کرد فرهاد مجیدی در تماس تلفنی از او خواسته که بازیکنان ملی پوش استقلال را در اختیار داشته باشد تا در هفته سی‌ام و جشن قهرمانی حاضر باشند. طبق اعلام استیلی اسکوچیچ باید نظر نهایی را در این باره بدهد و از طرف دیگر سازمان لیگ نیز باید برنامه هفته پایانی را اعلام کند تا درنهایت در این باره تصمیم گرفته شود.

استیلی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به لغو دیدار با کانادا به دلیل مسائل سیاسی گفت که در صورت برگزاری این بازی برای همدردی با قربانیان هواپیمای اوکراینی با بازوبند مشکی به میدان می‌رفتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور