سقوط وانت به دره در نقطه صفر مرزی با 16 مسافر؛ 3 کشته و 13 مصدوم


سقوط وانت به دره در نقطه صفر مرزی با 16 مسافر؛ 3 کشته و 13 مصدوم

پارسینه: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: واژگونی یک خودرو وانت به دره در منطقه سرو ارومیه، سه کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

سقوط وانت به دره در نقطه صفر مرزی با 16 مسافر؛ 3 کشته و 13 مصدوم

امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی افزود: در پی اعلام حادثه در بخش صومای برادوست ارومیه، روستای گل شیخان در نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه عوامل امدادی پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر سرو بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی با اشاره به تعداد زیاد حادثه دیدگان در این واژگونی بیان کرد: با توجه به شدت حادثه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر مرکز استان به همراه معاونت امداد و نجات استان نیز اعزام شدند و سه نفراز مصدومان را توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: سه مصدوم دیگر هم برای دریافت مراحل درمانی تحویل نیروهای اورژانس و بقیه مصدومان توسط خودروهای روستاییان به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: امدادگران سه جان باخته‌ این حادثه را پس از رهاسازی تحویل مراجع مربوطه دادند.

وی ادامه داد: در این حادثه افرادی که برای جمع آوری گیاهان کوهی با یک دستگاه وانت باری عازم ارتفاعات شده بودند، گرفتار حادثه شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟