7 روز تلاش بی‌نتیجه برای پیدا کردن زهرا / پایان عملیات امداد و نجات بعد از یک هفته


پارسینه: مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان آخرین اخبار از روند جست‌وجو برای دختربچه هفت‌ ساله مفقود در جنگل دشت شاد میامی را تشریح کرد.

7 روز تلاش بی‌نتیجه برای پیدا کردن "زهرا"/ پایان عملیات امداد و نجات بعد از یک هفته
کمال طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان، درباره آخرین وضعیت جست‌وجو‌ها برای پیدا کردن زهرا، کودک هفت ساله مفقود در کالپوش میامی اظهار داشت: متأسفانه هنوز خبری از زهرا نشده است.

وی افزود: پس از هفت روز از مفقودی زهرای عزیز و با وجود تمام تلاش‌های صورت پذیرفته با تمام امکانات موجود، هیچ نشانه‌ای از این دختر هفت‌ساله خانواده عرب اسدی به دست نیامد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به اینکه در هفتمین روز از عملیات نجات، جست‌وجو‌ها برای یافتن زهرا به سطح اکیپ‌های شهرستانی رسید تصریح کرد: کار جست‌وجو برای یافتن زهرا در روز هفتم نیز دنبال شد.

طاهریان با اعلام پایان عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن زهرا عنوان کرد: از امروز مرحله جست‌وجو عملاً وارد فاز پیگیری‌های انتظامی و قضایی خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز اقدامات اولیه از سوی پلیس آگاهی از همان روز‌های نخست مفقود شدن زهرا با توجه به فرضیه‌های موجود، ابراز امیدواری کرد که با تلاش پلیس و جست‌وجو‌های قضایی خبر خوشی برای خانواده به دست آید.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان با تأکید بر لزوم همراهی مردم برای پیدا کردن زهرا از مردم خواست در صورت دیدن این کودک یا نشانه‌ای از وی در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) و یا پلیس ۱۱۰ و یا شماره ۱۱۲ مرکز هلال‌احمر تماس بگیرند یا با اداره‌کل استان ها‌ی خبرگزاری تسنیم ۰۲۱۴۲۱۳۹۵۶۰ اطلاع دهند.

بنابرگزارش، زهرا عرب اسدی کودک هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در جنگل‌های دشت شاد از توابع شهرستان میامی گم شده است.

بعد از گذشتن یک هفته از زمان مفقودی زهرا و جست‌وجو‌های گسترده برای پیدا کردن این کودک هفت ساله، متأسفانه هنوز خبری از وی نیست و همه این جست‌وجو‌ها بی‌نتیجه مانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل