اسکوچیچ آبی‌ها را از اردو مرخص می‌کند؟/ ابهام جدی در تاریخ برگزاری جشن قهرمانی استقلال!


اسکوچیچ آبی‌ها را از اردو مرخص می‌کند؟/ ابهام جدی در تاریخ برگزاری جشن قهرمانی استقلال!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید تصمیمات سرمربی تیم ملی و باشگاه استقلال تکلیف برنامه هفته پایانی رقابت های لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، در حالی که قرار بود دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر روز سه‌شنبه برگزار شوند به دلیل آلودگی هوا برنامه لیگ جابجا شد و در حال حاضر هنوز سه دیدار این هفته باقی مانده و در شرایطی که اردوی تیم ملی نیز این هفته آغاز خواهد شد، برنامه هفته سی‌ام هنوز نامشخص است و با اعلام زمان آغاز اردوی تیم ملی و سفر به قطر حالا بیم آن می‌رود که تک بازی استقلال و جشن قهرمانی دچار یک تعویق جدی شود. امشب سهیل مهدی در این باره به سئوالات محمدحسین میثاقی پاسخ داد اما در واقع هیچ ابهامی را روشن نکرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که با تعویق بازی پرسپولیس، دو مسابقه دیگر را هم لغو و به روز یکشنبه موکول کرده در این باره گفت: ما فقط یک شانس داریم آن هم اینکه در تاریخ هشتم که سه بازی معوقه برگزار می‌شود، امتیازات طوری رقم بخورد که کف و صدر جدول از هم جدا شوند و بازی ها هفته سی‌ام تشریفاتی شود و بتوانیم در تاریخ دوازدهم (پنج‌شنبه آینده) بازی ها را برگزار کنیم. در غیر این صورت باید در تاریخ های بعد از ۲۲ خرداد یا حتی بعد از ایام فیفادی و در تاریخ ۲۷-۲۸ خرداد برگزار شود.

او در پاسخ به اینکه در صورت تشریفاتی شدن بازی ها، تکلیف جشن قهرمانی استقلال چه می‌شود بیان کرد: اگر بازی ها تشریفاتی شود ما به واسطه برگزاری مسابقات محدودیتی نداریم. اما باید بپذیریم بازیکنان ملی‌پوش هستند که دلشان می‌خواهد بعد از یک سال رقابت در کنار تیم‌شان در جشن قهرمانی شرکت کنند. این مسائل مربوط به تعامل باشگاه با سرمربی محترم است و ما در این زمینه نمی‌توانیم ورود کنیم و این اجازه را نداریم.

مهدی با تایید این مسئله که استقلال طبق قانون بخاطر حضور بیش از سه بازیکن در اردوی تیم ملی می‌تواند بازی نکند گفت: ما می‌خواهیم به سمتی برویم که بازی ها را برگزار کنیم اما به لحاظ قانونی و به واسطه شرایط فعلی تصمیم گیرنده نهایی الان سرمربی محترم تیم ملی و باشگاه استقلال هستند. فکر می‌کنم تا فردا تکلیف برنامه لیگ مشخص می‌شود.

او در پاسخ به صحبت های میثاقی که آیا در صورت رضایت باشگاه استقلال و باشگاه های ذی‌نفع یا در صورتی که سرمربی تیم ملی اجازه حضور بازیکنان استقلال در بازی آخر این تیم را بدهد، بازی ها در روز دوازدهم برگزار می‌شوند گفت: دقیقا همینطور است. من فقط یک محدودیت دارم و آن هم برنامه تیم ملی است که به هر حال در ایام فیفا هستیم و این حق سرمربی تیم ملی است که از این ایام استفاده کند. همه می‌دانیم که به واسطه لغو بازی با کانادا اتفاق خوبی هم برایشان نیفتاده و برنامه‌شان جابجا شده است. ایشان باید این‌ تعامل را با مدیریت باشگاه و مربی ایجاد کند.

مهدی در واکنش به اینکه در صورتی که اسکوچیچ بازیکنانش را بخواهد و استقلال هم بدون ملی‌پوشان بازی نکند بازی ها به بعد از فیفادی (انتهای خرداد) موکول می‌شوند گفت: اگر سازمان لیگ بتواند وارد تعامل شود مسلما وظیفه اش را انجام می‌دهد اما در طرف تصمیم گیری ها، دو قانون است که ما اجازه نداریم که از آنها عدول کنیم و باید به آن توجه داشته باشیم. اگر خود دو طرف و ذی‌نفع ها به تعامل برسند ما آمادگی این را داریم که در خدمت باشگاه ها باشیم و هر چه سریع تر این مهم را انجام بدهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!