هواپیمای مارادونا رونمایی شد + فیلم


هواپیمای مارادونا رونمایی شد + فیلم

پارسینه: هواداران می‌توانند سوار هواپیما شوند و پیامی برای مارادونا در کابین بگذارند، با بازیکن فقید از طریق هوش مصنوعی تعامل کنند و یادگاری‌هایی از او و سایر بازیکنان تیم ۱۹۸۶ ببینند.

هواپیمای مارادونا رونمایی شد + فیلم

هواپیمای اختصاص داده شده به دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال جهان در آستانه سفری که اواخر امسال در جام جهانی قطر به پایان می‌رسد، رونمایی شد.

تانگو D۱۰S - یک هواپیمای ۱۲ نفره که توسط یک شرکت آرژانتینی تامین مالی می‌شود - برای ادای احترام به مارادونا که نوامبر ۲۰۲۰ بر اثر حمله قلبی درگذشت، طراحی شده است.

تصویری از مارادونا در حال بوسیدن جام جهانی بر روی بدنه، و تصویری از او روی دم است.

هواپیمای مارادونا رونمایی شد + فیلم

بال‌ها هر دو گل او را از پیروزی ۲-۱ آرژانتین مقابل انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ نشان می‌دهند: گل "دست خدا" روی بال چپ و گل پیروزی‌بخش که به طور گسترده به عنوان بهترین گل تمام دوران شناخته می‌شود روی بال هواپیما نقش بسته است.

گاستون کولکر، مدیرعامل شرکت فین‌تک طراح این هواپیما گفت: «من از مارادونا، یکی از کسانی که هنوز هم شب‌ها قبل از خواب ویدیو‌های دیگو را تماشا می‌کند، عصبانی هستم. این اولین جام جهانی بدون مارادونا و شاید آخرین جام جهانی با لیونل مسی است. گفتم می‌خواهم هواپیمای دیگو را بسازم و بنابراین ما Tango D۱۰S را راه اندازی کردیم.

کولکر در مراسم رونمایی با سایر اعضای تیم قهرمان جام جهانی گفت: وقتی هم تیمی‌های مارادونا، برندگان جام جهانی ۱۹۸۶، آن را دیدند، شگفت زده شدند.

برنامه این است که هواپیما را در اطراف آرژانتین و در نهایت به قطر برای جام جهانی در ماه نوامبر به پرواز درآورد.

هواداران می‌توانند سوار هواپیما شوند و پیامی برای مارادونا در کابین بگذارند، با بازیکن فقید از طریق هوش مصنوعی تعامل کنند و یادگاری‌هایی از او و سایر بازیکنان تیم ۱۹۸۶ ببینند.

همچنین قبل از اینکه برای امور خیریه به حراج گذاشته شود، برای اجاره خصوصی در دسترس خواهد بود.

دالما، دختر مارادونا گفت: ما نمی‌توانیم این دیوانگی و عشقی که در آن وجود دارد را باور یا درک کنیم. طرفداران تا کجا پیش خواهند رفت؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوئیس دارایی‌های روسیه را مسدود کرد