سجاد اگر 16 ثانیه دیرتر به متروپل آبادان می رسید، حالا زنده بود! + فیلم گفتگوی و عکس


سجاد اگر 16 ثانیه دیرتر به متروپل آبادان می رسید، حالا زنده بود! + فیلم گفتگوی و عکس

رکنا: سجاد حمدزاده که برای ملاقات با عبدالباقی مالک وارد متروپل شده بود 16 ثانیه بعد از ورود به ساختمان جان خود را در حادثه آوار از دست داد.

به گزارش خبرنگار رکنا، از ورود سجاد حمدزاده به ساختمان متروپل آبادان فقط 16 ثانیه می گذشت که ناگهان ساختمان آوار شد.

سجاد 28 ساله آن روز برای تسویه حساب مقداری از مصالحی که به هولدینگ عبدالباقی فروخته بود با خود عبدالباقی در ساختمان متروپل قرار داشت.

قرار سجاد و عبدالباقی ساعت دوازده و نیم ظهر بود و حدودا هشت دقیقه زودتر سجاد به متروپل رسید.وقتی سجاد به متروپل رسید باید تا طبقه پنجم که دفتر عبدالباقی آنجا بود از پله ها می رفت چون آسانسور هنوز راه اندازی نشده بود.همان موقع بود که هاشم بحرانی، سرپرست کارگران پروژه متروپل؛ سجاد را دید و به او گفت سوار ماشین او شود تا مجبور نشود از پله ها بالا رود.اما 16 ثانیه که از حرکت خودرو وانت پیکان سفید هاشم گذشت، ساختمان فروریخت.

سجاد حمدزاده به قرار با عبدالباقی نرسید

پسرخاله سجاد در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«شب گذشته خودم جسد سجاد را از ماشین هاشم بحرانی بیرون کشیدم.فیلم های موجود نشان می دهد که 16 ثانیه بعد از اینکه سجاد سوار خودرو هاشم شد ساختمان فرو ریخت.سجاد می خواست به طبقه پنجم برسد.دفتر عبدالباقی در طبقه پنجم متروپل بود.اما قبل از اینکه سجاد سر قرار برسد ساختمان فرو ریخت.»

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حجم ویدیو: 47.06M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟