7 مدال دو و میدانی زنان ایران از مسابقات جمهوری آذربایجان


7 مدال دو و میدانی زنان ایران از مسابقات جمهوری آذربایجان

تهران- ایرنا- تیم ملی دو و میدانی زنان ایران در مسابقات بین‌المللی جمهوری آذربایجان به هفت مدال دست یافت و یک رکورد ملی را هم شکست.

به گزارش ایرنا از فدراسیون دو و میدانی، «پریچهر شاهی» موفق‌ترین ورزشکار ایران در این مسابقات بود و ۲ مدال طلا کسب کرد و رکورد یک ماده را هم ارتقا داد. شاهدی در ماده ۱۵۰۰ متر با زمان ۴ دقیقه و ۳۴ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه و در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع با زمان ۹ دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۱۱ صدم ثانیه در رده نخست قرار گرفت. او رکورد ۳۰۰۰ متر ایران را هم پس از ۱۲ سال شکست. این رکورد پیش از این در اختیار «لیلا ابراهیمی» با زمان ۱۰ دقیقه و ۶ ثانیه و ۱ صدم ثانیه قرار داشت.

«کژان رستمی» در ماده ۴۰۰ متر با زمان ۵۷.۹۷ ثانیه مدال طلا کسب کرد و در ۲۰۰ متر نیز با ثبت رکورد ۲۵.۰۶ ثانیه در جایگاه دوم ایستاد. «ساناز امیری‌پور» هم در ماده ۱۰۰ متر با ثبت رکورد ۱۲.۳۱ ثانیه نقره گرفت و در ۲۰۰ متر زمان ۲۵.۵۶ ثانیه را ثبت کرد کرد به مدال برنز رسید.

«سارینا ساعدی» هم در ماده پرش سه‌گام با ثبت رکورد ۱۲.۳۸ متر در جایگاه دوم قرار گرفت و در ماده پرش طول نیز با ثبت حد نصاب ۵.۶۹ متر عنوان چهارم را به دست آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی