دوومیدانی بین المللی آذربایجان| کسب 7مدال رنگارنگ توسط ملی پوشان ایران/ یک رکورد ملی شکسته شد


دوومیدانی بین المللی آذربایجان| کسب 7مدال رنگارنگ توسط ملی پوشان ایران/ یک رکورد ملی شکسته شد

ورزشکاران تیم ملی دو ومیدانی بانوان کشورمان توانستند 7مدال رنگارنگ از مسابقات بین‌المللی آذربایجان کسب کنند و یک رکورد ملی نیز جا به جا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ورزشکاران تیم ملی دو ومیدانی بانوان کشورمان توانستند ۷مدال رنگارنگ از مسابقات بین‌المللی آذربایجان کسب نمایند و یک رکورد ملی نیز جا به جا کنند.

بر همین اساس پریچهر شاهی در رقابت ماده ۱۵۰۰متر با ثبت حد نصاب ۴:۳۴.۱۱۹ و در ماده ۳۰۰۰متر با رکورد ۹:۵۴.۱۱ توانست دو مدال طلا به دست بیاورند و رکورد ملی ماده ۳۰۰۰متر بزرگسالان کشور را نیز که با حد نصاب۱۰:۰۶.۰۱ در اختیار لیلا ابراهیمی بود ارتقاء دهد.
همچنین کژان رستمی در ماده ۴۰۰متر با ثبت حد نصاب ۵۷.۹۷ مدال طلا کسب کرد و در رقابت ماده ۲۰۰متر نیز با ثبت زمان ۲۵.۰۶در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.
ساناز امیری پور دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بود که توانست در ماده ۱۰۰متر با ثبت رکورد ۱۲.۳۱نایب قهرمان شود و در رقابت ماده ۲۰۰متر نیز با قرار گرفتن در جایگاه سوم و ثبت زمان ۲۵.۵۶ثانیه مدال برنز این ماده را کسب نماید.
در ادامه این رویداد بین‌المللی سارینا ساعدی پرنده جوان و شایسته کشورمان در رقابت ماده پرش سه‌گام با ثبت رکورد ۱۲.۳۸ در جایگاه دوم قرار گرفت و در ماده‌پرش طول نیز با ثبت حد نصاب ۵.۶۹ عنوان چهارم را به دست آورد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: تشییع پیکر مرحوم «پرویز داوودی»، معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد