تکمیل بیمارستان خوسف در بهمن 1401


تکمیل بیمارستان خوسف در بهمن 1401

احمدی گفت: تاکنون برای بیمارستان 32 تختخوابی خوسف 17 میلیارد و 709 میلیارد تومان هزینه شده و این پروژه بهمن ماه 1401 تکمیل می شود.

«جمیله احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف، اظهار کرد: کلنگ احداث اولین بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خوسف سال ۱۳۹۲ بر زمین زده شده است که مدتی به دلیل تعلل پیمانکار عقب افتاد اما در حال حاضر چند ماهی است که پیمانکار به خوبی پای کار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف پیشرفت فیزیکی تنها بیمارستان خوسف را 68 درصد عنوان کرد و گفت: بیمارستان خوسف مشکل اعتباری برای تکمیل پروژه ندارد و تاکنون صورت وضعیت های پیمانکار پرداخت شده است و به نسبت پیشرفت فیزیکی اعتبار می گیرد.

احمدی با بیان اینکه برای اتمام پروژه بیمارستان خوسف نمی توان تاریخ معینی تعیین کرد، گفت: این پروژه طبق گفته های پیمانکار در بهمن ماه 1401 تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: اعتبار لازم بر حسب پیشرفت پروژه آمده است و تاکنون 17 میلیارد و 709 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف با بیان اینکه بیمارستان خوسف 32 تختخوابی و با زیربنای سه هزار و 280 مترمربع درحال انجام است، افزود: این پروژه اگر اعتبار لازم داشته باشد و پیمانکار پای کار باشد بهمن ماه 1401 تکمیل می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: این پروژه هم جزو اولویت های عمرانی خوسف معرفی شده است که امیدواریم از محل اعتبارات استانی برای آن اعتبار در نظر گرفته شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس