ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید


ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید

ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید و در مقاطع تحصیلی عمومی و تکمیلی از تاریخ 15 فروردین ماه آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی 1402-1401 از تاریخ 15 فروردین ماه در سراسر کشور و در مقاطع عمومی و تکمیلی آغاز شده است.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت دفترچه راهنمای پذیرش، فهرست مدارس علمیه و نام نویسی به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه های خواهران به آدرسpaziresh.whc.ir در بازه زمانی تعیین شده مراجعه کنند.

پذیرش مقطع عمومی (سطح دو/کارشناسی) به شیوه حضوری تمام وقت از میان دارندگان مدرک دیپلم یا بالاتر، همچنین دارندگان مدرک اتمام پایه نهم دوره اول متوسطه انجام می شود.

پذیرش مقطع عالی (سطح سه/کارشناسی ارشد) با 3 شیوه حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری در 151 رشته محل با 14رشته تحصیلی تفسیر و علوم‌ قرآنی، فقه ‌و اصول، تاریخ اسلام، کلام اسلامی، کلام با گرایش های امامت، مهدویت، فلسفه‌ اسلامی، مدرسی ادبیات عربی، اخلاق و تربیت اسلامی، مطالعات اسلامی زنان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان، علوم و معارف حدیث شیعه و مدیریت آموزشی انجام می­شود.

همچنین پذیرش مقطع تخصصی (سطح چهار/دکتری) به صورت شیوه حضوری تمام وقت در 34 رشته محل، با 5 رشته تحصیلی تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، حکمت متعالیه، کلام اسلامی و علوم و معارف قرآن صورت می گیرد.

شایان ذکر است، مهلت نام نویسی حوزه های علمیه خواهران در کلیه مقاطع تحصیلی از 15 فروردین ماه تا 31 خردادماه است و در کلیه مقاطع عمومی و تکمیلی سنجش داوطلبان از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی انجام می شود.

قابل توجه داوطلبان محترم:

* مطالعه دقیق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش قبل از ثبت نام به تمامی داوطلبان توصیه می شود.

* قبل از خرید کارت ثبت نام با مراجعه به فهرست مدارس علمیه دارای پذیرش از وجود دوره و رشته مورد نظر در مدرسه علمیه محل سکونت خود اطلاع یابید.

* خرید کارت ثبت نام به صورت اینترنتی امکانپذیر است.

* جهت ثبت نام یا ویرایش اطلاعات از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. دریافت مرورگر فایرفاکس


.......................... مراحل ثبت نام ..........................

مــرحــلـه اول: دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش

مـرحــلـه دوم: دریافت فهرست مدارس

مرحـله سـوم: خرید کارت ثبت نام

مرحله چهارم :ثبت نام/ویرایش اطلاعات

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی