واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش


واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش

الهام چرخنده به وایرال شدن ویدئو سلام نظامی‌اش واکنش نشان داد و توضیحاتی داد.

همزمان با همایش بزرگ سلام فرمانده در تهران ویدئویی از الهام چرخنده در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد (بخش اول ویدئوی این خبر). پس از پخش گسترده این ویدئو الهام چرخنده با انتشار توضیحاتی در قالب ویدئو به این تصاویر واکنش نشان داد و درباره زمان و مکان برگزاری این مراسم توضیحاتی داد.

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷ ) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی (بازیگر) است . وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت‌های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. الهام چرخنده سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد. همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش

اصالت الهام چرخنده

در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ بدنیا آمد و پس از یک ترم تحصیل در دانشگاه انصراف داد و یادگیری طراحی و نقاشی در اصفهان را پی گرفت

طلاق در سکوت

با وجود اینکه سال 1392 در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو منتشر شد

واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش

«گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت.

نوایی و چرخنده که در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. از قرار معلوم فرزند کوچکتر آنها هم پیش پدرش مانده. نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط 18 سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند، هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند اما زمان طلاق آنها حوالی روزهایی است که انگار چرخنده خودش را برای یک اتفاق بزرگتر آماده می کرده؛ برای تحولی پرسرعت و پر سروصدا در طول کمتر از 5 ماه! چرخنده اولین بازیگر زنی است که پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خواندن زنان در اماکن عمومی، صدایش در سالن های سینمای کشور پیچید.

آن هم با خواندن آهنگ معروفی از پدر موسیقی پاپ ایران در وصف بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن یار در سکانس معروفی از فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفایی را با نشستن پشت پیانو و خواندن ترانه ای به تصویر کشید که از رفتن ها با یار و بازگشتن های تنها گفت. همین تصویرها نقطه شروعی بود برای حضور این بازیگر بلندقامت در سینما و تلویزیون اما حضور او در ایران چندان طول نکشید و پس از بازی در سریال «من یک مستاجرم» ناگهان غیبش زد، غیبتی که چرخنده درباره آن به روزنامه تماشا گفته بود:

«من در همه این سال ها فقط در عرصه بازیگری خیلی فعال نبودم. فیلمنامه نوشتم و مشاور فیلمنامه چندین کار بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به باور و قلم من اعتماد کردند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمت شان هستم. در حوزه ترانه فعال بودم و برای بعضی خواننده ها ترانه سرایی کردم و از همه مهمتر اینکه من چندین سال در خارج از ایران ساکن بودم و اینجا نبودم که بتوانم در کاری حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعالیت می کردم.» او 8 سال همراه همسر سابقش در خارج از کشور زندگی می کرد و در این مدت 20 هزار دقیقه هم برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. قرار بود او و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش

ازدواج سوم

در شهریور ماه 1396 الهام چرخنده خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کرد

بعد از گذشت سه سال مشخص شد ایشان با یک روحانی بنام سید محمد درویشی ازدواج کرده و از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق می باشند

عکس الهام چرخنده و همسرش (سوم)

واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش

شروع بازیگری

بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه سال 1375 وقتی 18 ساله بود اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم عروسی مهتاب بدست آورد.

در سال 1379 هم با مجموعه داروخانه پرماجرا وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه با فیلم سینمایی شب یلدا در سال 1380 چهره اش شناخته تر شد.

واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش

عهدی که الهام چرخنده در برنامه زنده بست
الهام چرخنده بازیگر سریال «آوای باران» در ویژه برنامه «شهر یاکریم» در شبکه استانی صداوسیمای قم ضمن اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد.

مجموعه آثار الهام چرخنده

مجموعه تلویزیونی
* آوای باران (۱۳۹۲)
* پروانه (۹۲-۱۳۹۱)
* من یک مستاجرم
* دایره تردید

سینمایی
* ۱ - دامنه‌های سفید (۱۳۹۱)
* ۲ - سوگند (۱۳۸۷)
* ۳ - شب یلدا (۱۳۸۰)
* ۴ - عروسی مهتاب (۱۳۷۵)

سایر آثار
* شباشب (تله تئاتر)
* هما (شبکهٔ ویدئویی)
* والس خداحافظی (تئاتر)
* ستارهٔ مهاجر (اجرا)
* جنایت و مکافات (فیلم کوتاه)

عکس هایی از الهام چرخنده

واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش

تصاویر الهام چرخنده

واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش

تصاویر الهام چرخنده

واکنش الهام چرخنده به هم خوانی و سلام نظامی اش

سایر رسانه‌ها


حجم ویدیو: 2.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهاره افشاری با یک چهره متفاوت پیداش شد | بهاره افشاری دیگر قابل شناخت نیست