ظرفیت باتری و توان شارژر شیائومی 12 اولترا لو رفت


ظرفیت باتری و توان شارژر شیائومی 12 اولترا لو رفت

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) با افشای ظرفیت باتری و توان بالای شارژر شیائومی 12 اولترا، شایعات در مورد استفاده از تراشه Surge P1 در پرچم‌دار آینده این شرکت قوت گرفته است. پس از اعلام رسمی همکاری شیائومی و لایکا، گزارشاتی مبنی بر عرضه اولین گوشی هوشمند مشترک این دو شرکت در ماه جولای که طبق گمانه‌زنی‌ها، شیائومی 12 اولترا... نوشته ظرفیت...

با افشای ظرفیت باتری و توان بالای شارژر شیائومی 12 اولترا، شایعات در مورد استفاده از تراشه Surge P1 در پرچم‌دار آینده این شرکت قوت گرفته است.

پس از اعلام رسمی همکاری شیائومی و لایکا، گزارشاتی مبنی بر عرضه اولین گوشی هوشمند مشترک این دو شرکت در ماه جولای که طبق گمانه‌زنی‌ها، شیائومی 12 اولترا خواهد بود، به گوش می‌رسد. در همین راستا، ساعاتی پیش یکی از افشاگران ویبو با نام کاربری Digital Chat Station، از ظرفیت باتری و شارژر این گوشی پرده برداشته است.

اطلاعات افشا شده از سوی این کاربر نشان می‌دهد که پرچم‌دار آینده شیائومی به باتری 4680 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود که از شارژر سیمی 120 واتی و هم‌چنین شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت باتری و توان شارژر شیائومی 12 اولترا لو رفتظرفیت باتری و توان شارژر شیائومی 12 اولترا لو رفت

با توجه به ظرفیت باتری و هم‌چنین توان شارژر شیائومی 12 اولترا، می‌توان حدس زد که این دستگاه احتمالا به تراشه Surge P1 مجهز خواهد شد. این پردازنده اساسا قوی‌ترین چیپست ساخته شده در تاریخ شیائومی محسوب می‌شود که در زمینه شارژ سریع نیز به پیشرفت بزرگی رسیده است. با استفاده از تراشه Surge P1، امکان شارژ سریع 100 واتی به صورت تک‌سلولی فراهم خواهد داشت.

این تراشه که کار تحقیق و توسعه آن 18 ماه زمان برده است، می‌تواند از شارژرهایی با توان 200 وات نیز پشتیبانی کند که شارژ یک باتری 4000 میلی‌آمپری را در مدت زمان 8 دقیقه ممکن می‌کند.

منبع :gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا