پخت نان لواش در 23 نانوایی زنجان 2 شیفته شد


پخت نان لواش در 23 نانوایی زنجان 2 شیفته شد

زنجان – ایرنا – مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 23 واحد نانوایی در شهر زنجان در شیفت های صبح و بعدازظهر نان لواش پخت می‌کنند.

ولی‌الله زمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور رفاه حال شهروندان در تهیه و تامین نان مورد نیاز خود با برنامه‌ریزی های انجام شده ۲۳ واحد نانوایی در شهر زنجان در نوبت‌های صبح و بعدازظهر نسبت به پخت نان لواش اقدام می‌کنند.
وی یادآور شد: این واحدهای نانوایی در بیش از ۱۸ شهرک اقماری و محلات زنجان فعالیت خود را آغاز کرده اند.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار داشت: این واحدهای نانوایی در میدان انقلاب، محله بازار بالا، سعدی شمالی، خیابان امام، خیابان امیرکبیر، دروازه ارگ، خیابان فرودگاه و ۱۵ خرداد هستند.
زمانی ادامه داد: در شهرک اسلام آباد چهار واحد، انصاریه سه واحد نانوایی، شهرک لاله، الهیه، کوی فرهنگ، امیرکبیر، پونک، کوی قائم و گلشهر نیز هرکدام یک واحد فعالیت خود را ۲ نوبته کرده اند.
وی تصریح کرد: همه این واحدها فقط نان لواش پخت می کنند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: زمان فعالیت این واحدها روزانه از ساعت هفت تا ۱۴ ظهر و در بعدازظهرها نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، استان زنجان ۶ کارخانه آرد سازی دارد که آرد تولیدی در این مراکز به وسیله شرکتهای حمل و نقل توزیع می‌شود به بیش از یک‌هزارو ۶۰۰ نانوایی در سطح شهرها و روستاهای استان توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403