پست 63 کیلوولت برق در شهرک صنعتی ایوانکی احداث می‌شود


پست 63 کیلوولت برق در شهرک صنعتی ایوانکی احداث می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: تفاهم نامه احداث پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مجید وفایی روز شنبه در دیدار با نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پروژه های در حال ساخت در شهرستان گرمسار گفت : بر اساس تفاهم نامه شرکت برق منطقه ای سمنان و شرکت شهرک های صنعتی استان، با مشارکت و سرمایه گذاری طرفین، تفاهم نامه احداث پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاسیسات و تجهیزات زیرساختی صنعت برق در منطقه گرمسار را بسیار خوب و مطلوب دانست و اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان گرمسار و نزدیکی به پایتخت و وجود شهرک های صنعتی ایوانکی ، جنت آباد و گرمسار ، این شرکت ، طی دو دهه اخیر با احداث شبکه انتقال و پستهای فوق توزیع ۴۰۰ کیلوولت در ایوانکی و ۲۳۰ کیلوولت گرمسار و وجود ۵ پست ۶۳ کیلوولت در این مناطق، توانست به خوبی پاسخگوی متقاضیان برق در بخش های صنعتی ، کشاورزی و خانگی بر اساس قوانین و مقررات باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با بیان شرایط پیش رو در فصل تابستان و افزایش مصرف برق در این ایام گفت : با مشارکت و همیاری بخش های مختلف صنایع ، کشاورزی و خانگی در مدیریت صحیح مصرف برق در فصل تابستان می توانیم با کمترین مشکل و اعمال خاموشی، از پیک بار گذر کنیم.

وی احداث نیروگاه های مقیاس کوچک گازی در منطقه گرمسار را از دیگر سرمایه گذاری های بخش خصوصی دانست و افزود : در حال حاضر بیش از ۱۰ مگاوات برق توسط نیروگاه های مقیاس کوچک در گرمسار تولید و به شبکه برق منتقل می شود.

نماینده مردم شهرستانهای گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از خدمات مجموعه شرکت برق منطقه ای سمنان بیان داشت: با تمامی مشکلاتی که از لحاظ نقدینگی و محدودیت منابع و اعتبارات وجود دارد ، صنعت برق و شرکت برق منطقه ای سمنان خدمات خوب و اثرگذاری را در استان و شهرستان گرمسار به انجام رسانیده است .

اردشیر مطهری بیان نظرات کارشناسی در حوزه برق جهت تصمیم گیری های نمایندگان در مجلس را مهم و ارزشمند دانست و گفت : توجه به نظرات تخصصی و کارشناسی در بخش های مختلف می تواند منجر به تصویب مصوبات کارا و اثرگذار در مجلس شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد