پلمب 57 انبار احتکار کالاهای اساسی در 48 ساعت/ بازرسی 2619 مرکز توزیع


پلمب 57 انبار احتکار کالاهای اساسی در 48 ساعت/ بازرسی 2619 مرکز توزیع

تهران - ایرنا - فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از پلمب 57 انبار احتکار کالای اساسی در 48 ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار غلامرضا رضائیان افزود: در راستای کمک به معیشت هموطنان و نظارت بر نظام تهیه و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور مردم بازدید و سرکشی از مراکز تهیه و تولید کالاهای اساسی در قالب طرح تشدید مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور در سطح کشور در حال اجراست.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در ۴۸ ساعت گذشته با تشکیل یک هزار و ۴۴۷ گروه مشترک از ۲ هزار و ۶۱۹ مرکز تهیه و توزیع کالای اساسی و معیشت محور مردم بازدید و ۵۷ انبار و مرکز احتکار کالاهای اساسی را شناسایی کردند.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از شناسایی انبارها و صاحبان کالاها به نشانی‌های مورد نظر اعزام و در بازدید و بازرسی از آنها ۲ هزار و ۴۹۳ تن انواع کالای اساسی و معیشت محور از قبیل خرما، خشکبار، برنج، گندم و آرد، ماکارونی، قند و شکر، روغن خوراکی، تخم مرغ، گوشت و مرغ به همراه ۲۳۰ هزار و ۸۱۲ عدد انواع دارو، ۶ هزار و ۲۴۳ دستگاه انواع لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، روغن موتور و ضد یخ و انواع شوینده را کشف و انبارهای متخلف را پلمب کردند.

رضائیان با اشاره به اینکه در برآوردهای اولیه ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان حدود یک هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه ۱۸۲ دستگاه خودرو توقیف و ۳۵۳ متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر