تیم بوکس زنجان در مسابقات انتخابی تیم ملی خوش درخشید


تیم بوکس زنجان در مسابقات انتخابی تیم ملی خوش درخشید

زنجان - ایرنا - نایب رئیس هیات بوکس استان زنجان گفت: تیم بوکس استان زنجان برای اولین بار یک مدال طلا و 2 نقره در رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشوری را کسب کرد که تداوم این روند چشم انداز بهتری را برای این رشته ورزشی مهیا می‌کند.

امیرحسین صالحی زنجانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی، بوکسورهای زنجانی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت و در این رقابت‌ها خوش درخشیدند بطوریکه حاصل تلاش آنان کسب یک طلا و ۲ نقره بود.

وی با بیان اینکه این مسابقات پس از سه سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی در کشور، به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، اضافه کرد: این مسابقات از ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد برگزار شد که استان زنجان نیز با توجه به سهمیه اعلامی فدراسیون با ۶ ورزشکار یک سرپرست، ۲ مربی و یک داور عازم این مسابقات شد.

این داور بین المللی ستاره دار فدراسیون جهانی بوکس ادامه داد: بر این اساس در این دوره از رقابت ها، عرفان نبی‌لو در وزن ۵۱ کیلوگرم از خرمدره، محمدحسین حقی در ۵۴ کیلوگرم از زنجان، محمدکمالی در۶۰ کیلوگرم ازخرمدره، امیرحسین گنجی در ۶۷ کیلوگرم از زنجان، مهدی امینی در ۷۱ کیلوگرم و طوفان شریفی در ۹۲ کیلوگرم از زنجان شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه قهرمان بزرگ و خوشنام طوفان شریفی عضو تیم ملی برای سومین سال متوالی مدال طلا گرفت اظهار داشت: محمدکمالی در ۶۰ کیلوگرم (عضو تیم ملی ایران وتیم ارتش درمسابقات جهانی) مدال نقره و محمدحسین حقی در۵۴ کیلوگرم (سابقه حضور در مسابقات ارتش‌های جهان) مدال نقره کسب کرد.

صالحی زنجانی افزود: این رقابت‌ها با حضور حدود ۲۰۰ بوکسور از ۳۱ استان، در قالب ۳۶ تیم و در ۱۳ وزن برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات، زنجان با ۱۴ امتیاز به مقام ۶ تیمی رسید، زاهدان اول خوزستان دوم و تهران سوم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)