صحنه خدمت همگان جهادی و در خط مقدم جهاد تبیین است


صحنه خدمت همگان جهادی و در خط مقدم جهاد تبیین است

 زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌ها به ویژه گروه‌های جهادی باید استفاده شود گفت: در هر صحنه‌ای که خدمت می‌کنیم موضوع جهادی است و در خط مقدم جهاد تبیین قرار داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رحمدل بامری روز شنبه در نشست هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به نامگذاری سال با استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی و حمایت‌های همه‌جانبه اعتقادی و ساختاری قطعا می‌توان مشکلات استان را پیگیری و حل کرد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت دانشگاه و دانشگاهیان برای اجرای امور استفاده و این مهم در سرلوحه کار قرار گیرد خاطرنشان کرد: دشمن در کمین همه ما قرار دارد و همگان سر یک سفره هستیم و در یک کشتی عظیم، پهناور و نورانی سوار شده‌ایم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: خدمات بی‌نظیری در همه حوزه‌ها انجام شده که باید برای مردم تبیین شود و ضرورت دارد هم خدمات و هم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان بویژه وحدت عملی موجود بازگو شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام دشمنی خود و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در تقابل با نظام اسلامی ایستاده است ادامه داد: دشمن به دنبال کوچک شمردن خدمات نظام و بزرگ جلوه دادن مشکلات مردم است که در این بین، همگان باید هوشیار باشیم و در عرصه‌های فعالیت، همچون گذشته با حضور میدانی در صحنه با هوشیاری و حمایت همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی، توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی