سه بانوی ورزشکار استان مرکزی به تیم‌های ملی دعوت شدند


سه بانوی ورزشکار استان مرکزی به تیم‌های ملی دعوت شدند

اراک - ایرنا - سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سه بانوی ورزشکار این استان به تیم‌های مختلف ملی دعوت شدند.

«مهین علی بخشی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: «نادیا گواری» بانوی بکستبالیست جوان اراکی به دلیل درخشش در مسابقات لیگ دسته دوم کشور و جزو امیتاز آورترین فرد این رقابت‌ها و با توانمندی بالا، به اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان دعوت شد.

وی بیان کرد: در اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان بانوان ۲۵ نفر دعوت شده‌اند و این اردو از امروز تا ۱۰ خردادماه جاری در قزوین برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: «زهرا جمشیدی» نیز دیگر بانوی بسکتبالیست اراکی است که در رده سنی زیر ۱۶ سال به اردوی تیم ملی دعوت شده و این اردو نیز از اول خردادماه جاری در بابل آغاز و تا ۱۱ خردادماه جاری ادامه دارد.

علی بخشی اظهار داشت: «صبا سراجی» نخبه ورزشی شهرستان محلات نیز در رشته تنیس روی میز است که برای چندمین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده و در این مرحله جزو چهار نفری است که برای اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان فراخوانده شده است.

وی گفت: «سمیرا داوری» داور توانمند اراکی نیز در رشته موتای برای دومین بار برای قضاوت مسابقات آسیایی به ابوظبی دعوت شده است.

علی بخشی عنوان کرد: این داور توانمند اراکی از چهارم خردادماه به این مسابقات اعزام شده و تا ۲۰ خردادماه قضاوت چندین بازی را عهده دار است.

سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: بانوان ورزشکار این استان در رشته‌های مختلف ورزشی از توانمندی‌های بالایی برخوردارند و تاکنون موفقیت‌های زیادی در سطح ملی و بین المللی بدست آورده‌اند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک