دستگیری فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی در کاشان


دستگیری فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی در کاشان

حوادث رکنا: جانشین فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حجت الله بهامین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در پایش‌ها و مراقبت‌های فضای مجازی از فعالیت فردی در خرید و فروش مواد مخدر در شهر کاشان آگاه شدند.

او می‌گوید: فرد مورد نظر در تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس شناسایی و در یک عملیات برنامه ریزی شده هنگام فروش مواد مخدر دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک آماده عرضه نیز در بازرسی از خودرو این فرد کشف شد.

اعتراف متهم

بهامین گفت: فرد مورد نظر به اعمال مجرمانه خود از تبلیغ و فروش مواد مخدر به منظور جذب مشتری بیشتر در فضای مجازی در بازجویی‌های مأموران اعتراف کرد.

او می‌گوید: متهم پس از عملیات دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

یه گفته او پلیس علاوه بر جدیّت و قاطعیت روز افزون در عرصه مبارزه با مواد مخدر از والدین درخواست می‌کند تا با نظارت کامل بر فرزندان خود و رصد هدفمند فعالیت‌های آنان در فضای مجازی و ارائه گزارش‌های سودمند خود درباره فعالیت‌های قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس، از ورود ناگهانی آینده سازان این مرز و بوم به دروازه مصرف مواد مخدر و گرفتار شدن آن‌ها در سراب مرگبار اعتیاد پیشگیری کنند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...