تلاش دولت برای باز کردن گره های اقتصادی کشور


تلاش دولت برای باز کردن گره های اقتصادی کشور

رکنا: نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: شهدای روحانی به عنوان طلایه‌داران اخلاق و معنویت علاوه بر مرزهای جغرافیایی از مرزهای فرهنگی کشور نیز پاسداری کردند.

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در آیین اختتامیه اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی استان سمنان که با حضور استاندار سمنان، فرماندار، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسوولان در مصلای پیامبر اعظم (ص) شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: پیام شهدا به ویژه شهدای روحانی برای ما اجتناب از معصیت و اطاعت الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به آیه‌ای از قرآن با موضوع صبر گفت: اکنون مردم در جریان مردمی‌سازی یارانه ها در حال صبر و استقامت هستند وگرنه همه می دانیم که قیمت‌ها افزایش یافته است اما از طرفی هم می‌ دانیم که آیت الله رئیسی آمده است تا کاری انجام دهد که گره اقتصادی کشور باز شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: در روایتی آمده است اگر مومنی چشم خود را از صحنه حرام بپوشاند، خداوند در دنیا مزه ایمان را به او می چشاند، یعنی چیزهایی به او می‌دهد که به دیگران نداده است.

مطیعی به روایتی از امام صادق (ع) نیز اشاره و ابراز کرد: علمای شیعه برای این شهید شدند که جلوی حمله شیطان را به مومنان بگیرند و از ارزش‌های معنوی و فرهنگی نیز پاسداری کنند.

وی اضافه کرد: شهدایی که امروز میزبان ما هستند مجموعه کاملی از روحانیانی بودند که در دفاع مقدس شهید شدند تا زمینه را برای مدافعان حرم و افرادی که در خارج از ایران به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیدند فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: هرکدام از این شهدا داستان خود را دارند و پرچم اسلام و تشیع را در کل عالم برافراشته‌اند.

مطیعی ادامه داد: علمای اسلام از زمان مشروطه تاکنون وظیفه شناسانه و به موقع دشمن را شناختند و پا در رکاب امام جامعه مسلمین وسط میدان بودند.

وی همچنین توجه به عفاف و حجاب را به عنوان یکی از مرزهای فرهنگی که شهدا برای پاسداری از آن زحمت کشیدند، از مسوولان خواستار شد.

رو نمایی از کتاب صوتی زندگینامه شهدای روحانی استان توسط رادیو سمنان، مداحی اهل بیت با حضور ۲ شهید گمنام از عملیات کربلای ۴ و ۵ از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه بود.

استان سمنان ۱۱۳ شهید روحانی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد