35 مصدوم حادثه متروپل آبادان ترخیص شدند / مصدومان رایگان درمان می شوند


35 مصدوم حادثه متروپل آبادان ترخیص شدند / مصدومان رایگان درمان می شوند

رکنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تاکید بر این که هیچ هزینه ای برای درمان مصدومان حادثه متروپل آبادان از آنها دریافت نشده است، گفت: در مجموع 37 نفر در حادثه متروپل آبادان مصدوم شدند که خوشبختانه 35 نفر از این افراد تا کنون ترخیص شده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، روز دوشنبه 2 خرداد 1401 فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان، غمی بزرگ را در دل مردم خوزستان به جا گذاشت. آخرین خبرهای اعلامی توسط ماموران امدادی نشان می دهد که تا کنون 28 کشته از زیر آوارهای متروپل بیرون کشیده شده اند. البته روند آواربرداری همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد بازهم جنازه های دیگری از زیر این ساختمان بیرون کشیده شوند.

شرایط جسمانی پایدار 2 مصدوم بستری شده حادثه متروپل آبادان

در این میان اما از همان نخستین لحظات وقوع حادثه متروپل، علاوه بر تلاش برای آواربرداری، روند امدادرسانی به مصدومان این حادثه نیز آغاز شد و آن طور که آمارهای مسئولان بهداشتی خوزستان نشان می دهد تا کنون به 37 نفر از مصدومان حادثه متروپل آبادان در مراکز درمانی این شهر رسیدگی شده است.

این نکته ای است که دکتر سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با رکنا به آن اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع 37 نفر در حادثه متروپل آبادان مصدوم شدند که خوشبختانه 35 نفر از این افراد تا کنون ترخیص شده اند.

وی افزود: از 2 نفر باقیمانده یک نفر در بیمارستان شهید بهشتی آبادان و یک نفر دیگر در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند. خوشبختانه این دو نفر وضعیت خوبی دارند و روند درمانی آنها تحت نظر پزشکان متخصص طی می شود. شرایط جسمانی این دو مصدوم پایدار محسوب می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: تمام اقدامات درمانی و بیمارستانی مصدومان حادثه متروپل آبادان به صورت رایگان انجام شده و هیچ هزینه ای از بیماران دریافت نشده است.

محمدی ادامه داد: انتقال مصدومان و اجساد حادثه متروپل به مراکز درمانی توسط مرکز اورژانس آبادان انجام می شود که همکاران ما در اورژانس این عملیات را با سرعت انجام می دهند.

وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون آمبولانس های مرکز اورژانس آبادان در محل ساختمان متروپل مستقر هستند تا در صورت یافتن اجساد جدید، بلافاصله این اجساد برای انجام روند شناسایی به مراکز درمانی منتقل شوند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند