ساخت مسجد «برادفورد» انگلیس بعد از سال ها


ساخت مسجد «برادفورد» انگلیس بعد از سال ها

مرکز توزیع نوشیدنی های الکلی در برادفورد پس از ارائه درخواست به مرکز برنامه ریزی شورای شهر به یک مسجد جدید تبدیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thetelegraphandargus»، مرکز توزیع نوشیدنی های الکلی در برادفورد پس از ارائه درخواست به مرکز برنامه ریزی شورای شهر به یک مسجد جدید تبدیل می شود.

Horse and Farrier در Kings Road سالهاست خالی مانده است، اما یک طرح برای تبدیل این ساختمان به عبادتگاه و یک مرکز اجتماعی ارائه شده است.

در این برنامه آمده است که ساختمان پیشنهادی که مرکز «اقرا» نام خواهد داشت، می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد

از جمله برنامه های این مرکز می توان به برنامه های آموزشی کودکان مانند کمک هزینه تحصیلی و تکالیف، فعالیت های زنان و کودکان از جمله تدارکات تعطیلات، سمینارها و دوره ها و مهد کودک سیار،تدارک جامعه محلی برای استفاده از سالن اجتماعات به عنوان نمازخانه که تا 100 نفر از ساکنان املاک اطراف را تامین می کند، سمینارها و کارگاه های آگاهی بخشی در زمینه های بهداشت، آموزش، چند ادیانی، تنوع، محیط زیست و سایر مسائل کلیدی که بر جامعه محلی در منطقه بخش بولتون برادفورد تأثیر می گذارد،اشاره کرد.

این مسجد دارای یک کافه اجتماعی یا فضای اجتماعی برای ملاقات ساکنان محلی است.

همچنین تحویل بسته های غذایی و تهیه غذا برای جوامع آسیب پذیر در منطقه محلی و ایجاد یک بانک مواد غذایی جدید در این مسجد انجام می شود.

شهید الرحمن، یکی از اعضای موسس مرکز اقرا، گفت: آنچه ما پیشنهاد می کنیم تسهیلات اجتماعی برای همه جوامع است. ما می‌خواهیم با ساکنان همکاری کنیم تا همه را به این مرکز دعوت کنیم و این چیزی است که مشتاقانه منتظر آن هستیم.

یک جامعه مسلمان رو به رشد در برادفورد وجود دارد در حالی که این منطقه تنها دارای یک مسجد است و مسجدی که قرار است ساخته شود دومین مسجد در این منطقه خواهد بود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی