رئیس سازمان مدیریت بحران: هرلحظه امکان ریزش متروپل وجود دارد/‌ آواربرداری با دقت و حساسیت‌


رئیس سازمان مدیریت بحران: هرلحظه امکان ریزش متروپل وجود دارد/‌ آواربرداری با دقت و حساسیت‌

رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه امکان ریزش سازه متروپل دور از انتظار نیست، گفت: آواربرداری متروپل با دقت و حساسیت‌ در حال انجام است.

به گزارش تسنیم از آبادان، محمدحسن نامی ‌در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت آواربرداری متروپل اظهار داشت: با توجه به بخش باقی‌مانده سازه متروپل که بسیار خطرناک است و احتمال ریزش آن‌، شتاب در انجام عملیات اولویت نیست. با همکاری سایر ارگان‌ها و چندین استان تجهیزات پیشرفته آواربرداری به آبادان منتقل شدهاست ‌و کمبودی از لحاظ لجستیکی وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه "نمی‌توانیم به‌صورت خشن عملیات را انجام دهیم"، گفت: ‌امکان ریزش سازه وجود دارد و جان امدادگران به خطر خواهد افتاد، ساختمان لرزان به‌لحاظ فنی دارای مشکل است و ریزش باید به‌گونه‌ای هدایت شود که به مردم آسیب نرسد.

وی بیان کرد: اگر در آواربرداری دقت نشود پیدا کردن پیکر افرادی که زیر آوار مانده‌اند امکان‌پذیر نخواهد بود لذا اولویت عملیات، دقت و حساسیت در کار است حتی اگر عملیات آواربرداری چندین روز بیشتر طول بکشد.

نامی گفت: متأسفانه در این حادثه چندین شهروند آبادانی جان خود را از دست دادند که واقعه غم‌انگیزی برای همه است و با مقصران آن به‌شکل جدی برخورد خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن