مدیرعامل مس کرمان: مشکلی بابت مالکیت مشترک با مس رفسنجان ایجاد نمی‌شود/ مذاکره با لک؟ با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم


مدیرعامل مس کرمان: مشکلی بابت مالکیت مشترک با مس رفسنجان ایجاد نمی‌شود/ مذاکره با لک؟ با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت سهامداران این باشگاه با سهامداران باشگاه همنام رفسنجانی متفاوت هستند و مشکلی از این بابت ایجاد نمی‌شود.

محمد کهندل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره صعود تیم مس کرمان به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از طرف مجموعه باشگاه و تیم مس کرمان، این صعود را به سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و سرباز باوفای او، شهید غلامرضا لنگری‌زاده تقدیم می‌کنیم. اتحادی که از روز اول در تیم شکل گرفت و زحماتی که مربیان و بازیکنان مس کشیدند، باعث شد آنها کار بزرگی را رقم بزنند.

می‌خواهند نتایج بد خود را با شایعه جادوگری بپوشانند
وی با تمجید از سرمربی مس کرمان به شایعات جادوگری علیه او واکنش نشان داد و تصریح کرد: فرزاد حسین‌خانی تجربیات گرانبهایی نزد مربیان بزرگ ایران کسب کرده است و سرمربیگری او، وحدت و شرایط فنی خوبی در تیم ایجاد کرد. کسانی که این بازی‌ها (صحبت از جادوگری) را راه می‌اندازند، می‌خواهند نتایج بد خود را با این شیطنت‌ها بپوشانند. اکنون نشاط بسیار خوبی در استان کرمان به وجود آمده و بهتر است به مسائل حاشیه‌ای نپردازیم.

استراتژی باشگاه در جلسه با مدیران ارشد صنایع ملی مس مشخص می‌شود
مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد برنامه فصل آینده این باشگاه و شرایط نیمکت تیم مس در لیگ برتر بیان کرد: ان‌شاءالله پس از دیدار پنجشنبه مقابل پارس جنوبی، نشستی با اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران خواهیم داشت تا استراتژی باشگاه مشخص شود.

کرمان به قطب بزرگ فوتبال ایران تبدیل شده است
کهندل راجع به حضور سه تیم استان کرمان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: کرمان به قطب بزرگ فوتبال ایران تبدیل شده است و همه فوتبال‌دوستان احترام ویژه‌ای برای کرمان قائل هستند. مسائل مالی در این اتفاق مؤثر است، اما پتانسیل و ویژگی‌های مربیان و بازیکنان بیشترین تأثیر را دارد. فوتبال کرمان پیشرفت زیادی کرده است و امیدوارم در سال‌های آینده، تیم‌های کرمانی بیشتری در لیگ برتر باشند.

مدیرعامل مس کرمان: مشکلی بابت مالکیت مشترک با مس رفسنجان ایجاد نمی‌شود/ مذاکره با لک؟ با هیچ بازیکنی صحبت نکرده‌ایم

مشکلی بابت مالکیت مشترک با مس رفسنجان به وجود نمی‌آید
وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه‌های مس کرمان و مس رفسنجان از لحاظ مالکیت مشترک دچار مشکلی می‌شوند یا خیر، به تسنیم گفت: خیر. باشگاه مس کرمان سهامداران متفاوتی نسبت به باشگاه‌های مس رفسنجان، مس سونگون و مس شهر بابک دارد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

امیدوارم یک جام برای مردم کرمان بیاوریم
مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد بخت بالای نارنجی‌پوشان برای قهرمانی مسابقات لیگ یک عنوان کرد: دو دیدار دیگر در لیگ دسته اول پیش رو داریم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. تمام تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی دو مسابقه پیش روست و امیدوارم یک جام برای مردم دیار کریمان بیاوریم.

مذاکره با لک؟ با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده‌ایم
کهندل در واکنش به شایعاتی از قبیل مذاکره با حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس برای پیوستن به مس کرمان اظهار داشت: از شنیدن این اخبار تعجب می‌کنم. تمام فکر ما معطوف به دو بازی پایانی است و باشگاه مس با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده است. شیطنت‌ها از روزهای گذشته آغاز شده است، اما ابتدا باید استراتژی باشگاه مشخص شود. مس کرمان در سال‌های نه چندان دور، جایگاهی ویژه در فوتبال ایران داشته است و شایعه مذاکره هر بازیکنی را با مس کرمان منتشر می‌کنند.

امکاناتی به ورزشگاه شهید باهنر اضافه می‌کنیم
وی درباره وضعیت ورزشگاه شهید باهنر کرمان برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر تصریح کرد: ورزشگاه ما مشکلی ندارد. با این حال ظرف یک ماه آینده می‌خواهیم تغییراتی را در ورزشگاه شهید باهنر ایجاد و امکاناتی به این ورزشگاه اضافه کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟