متأسفم که اکثر آلبوم‌های موسیقی مجازی منتشر می‌شوند


متأسفم که اکثر آلبوم‌های موسیقی مجازی منتشر می‌شوند

مراسم رونمایی از آلبوم «سپردمت به جاده‌ها» با صدای سالار عقیلی برگزار شد.

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی، در مراسم رونمایی از آلبوم جدید خود با نام «سپردمت به جاده‌ها» گفت: جای تأسف دارد که این سال‌ها و در شرایط کنونی اکثر آلبوم‌ها و آثارِ موسیقایی به صورت مجازی منتشر می‌شوند؛ چرا که این موضوع برای من به هیچ عنوان خوشایند نیست.

آلبوم جدید او به صورت فیزیکی و با حضور اهالیِ فرهنگ و هنر رونمایی شد. بر اساس گفته های مسعود پیروی آهنگساز، این آلبوم شامل هشت قطعه، دو آواز و شش تصنیف است؛ تمام ملودی‌ها به صورت مستقل و بدون شعر نوشته شده و کلیت اثر به کمک شاعران و با همکاری آنان شکل گرفته است.

در این آلبوم از شعر‌های شاعرانی چون فروغ فرخزاد، اکبر آزاد، هوشنگ ابتهاج (سایه)، علی اطهری کرمانی، علیرضا کلیایی، احسان افشاری و اسماعیل امینی استفاده شده است.

نوازندگانی که در تولیدِ این اثر نقش داشته‌اند را هم پدرام فریوسفی و میثم مروستی (ویلن)، میثم مروستی (ویولا و شورانگیز) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، رضا فرهادی (کنترباس)، سایوری شفیعی (کلارینت)، بهنام ابوالقاسم (پیانو و آکاردئون)، رضا فرهادی و بهتاش ابوالقاسم (درامز)، آزاد میرزاپور (سه تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، فریدون بهرامی (ساز‌های الکترونیک) تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا