استاندار سمنان: هیچ کمبودی در کالاهای اساسی نداریم


استاندار سمنان: هیچ کمبودی در کالاهای اساسی نداریم

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در بازارهای استان به میزان لازم وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز شنبه در هفدهمین نشست ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه کالا و مایحتاج عمومی استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری، تاکید کرد: از زمان اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه ها کمترین کمبودی در حوزه کالاهای اساسی و سایر اقلام مورد نیاز مردم در بازار استان وجود نداشت و با ورود تمامی متولیان امر، نظارت خوبی در سطح بازار با انجام بازیدهای متعدد شکل گرفت.

وی بیان کرد که از مردم فهیم، بازاریان، کسبه، اصناف و اتحادیه ها کمال سپاس و تشکر را در بحث اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها دارم و علت همراهی مردم استان و دستیابی به موفقیت در اجرای این طرح، حمایت های رهبر معظم انقلاب از سیاست های اقتصادی دولت، صحبت های اقناعی و صادقانه رییس جمهور و بصیرت مردم است.

هاشمی ادامه داد: کمیته های متعددی در حوزه های مختلف تنظیم بازار استان برای پیشبرد بهتر امور شکل گرفت و اقدامات در بحث تامین کالا به خوبی به انجام رسید و کالاهای اساسی و سایر اقلام به وفور در سطح بازار تامین شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تنظیم بازار استان به صورت روزانه هر روز صبح و قرارگاه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها هر روز عصر، گفت: بازدید ها از سطح بازار نیز در طی روز در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان ابراز داشت: میزگردهای اقناع سازی در خصوص تشریح و تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در صدا و سیما برگزار شد و همچنان در دستور کار است.

هاشمی اضافه کرد: تاکنون در حوزه بسیج و فضای مجازی از ظرفیت های موجود در استان در راستای اقناع سازی افکار عمومی در جهت اجرای هرچه بهتر طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها استفاده شده که در آینده نیز انجام می شود.

وی بیان کرد: ضرورت دارد تا از بزرگواری و تلاشهای نماینده ولی فقیه در استان به واسطه همراهی در اجرای این طرح تقدیر و تشکر داشته باشم.

استاندار سمنان افزود: دیدار چهره به چهره و ملاقات عمومی نیز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در سطح روستاها و شهرهای استان با هدف تبیین طرح و اقناع سازی افکار عمومی و پاسخگویی به مردم تاکنون انجام گرفت و همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: اشرافیت بسیار خوبی از سوی دستگاه های نظارتی بر بازار و اجرای صحیح و مطلوب طرح و جلوگیری از گران فروشی، کم فروشی و احتکار شکل گرفت که به همین واسطه شاهد رضایت مردم از خدمات ارایه شده در بازار بودیم.

استاندار سمنان افزود: در بحث گوشت قرمز و مرغ منجمد با اقدامات صورت گرفته ذخیره خوبی در استان موجود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!