نونهالان میبدی سرود «فرمانده سلام» را همخوانی کردند


نونهالان میبدی سرود «فرمانده سلام» را همخوانی کردند

یزد- ایرنا- سرود «فرمانده سلام» روز شنبه با مشارکت جمعی از دانش آموزان و نونهالان دهه 90 و با حضور حجت‌السلام سعید نعیمی تهیه کننده و رضا روحی خواننده این اثر ماندگار در مصلی آیت الله اعرافی میبد همخوانی شد.

به گزارش ایرنا، آیین میثاق دانش آموزان و نونهالان دهه ۹۰ میبدی با امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری با مشارکت چشمگیر خانواده ها و فرزندان آنان در حالی که پرچم ایران را به اهتزاز درآورده بودند و تصاویری از مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلمانی در دست داشتند، با همنوایی سرود «فرمانده سلام » برگزار شد.

همچنین در این مراسم یاد قربانیان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان نیز گرامی داشته شد.

سرود فرمانده سلام برای نخستین بار در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان و در وصف امام زمان (عج) اجرا شد و سپس مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دهه نودی قرار گرفت.

دانش آموزان مدرسه مرحوم علی فاضلی میبد نیز در برنامه های ورزشی و فرهنگی آیین افتتاحیه ورزش محلات میبد در روز ۲۳ اردیبهشت و همچنین در روز ۳۰ اردیبهشت در هنگام برگزاری مراسم گردهمایی باستانی کاران در میدانگاه پارک غدیر میبد این سرود را به صورتی بسیار زیبای اجرا کردند.

بیش از ۲۲ هزار دانش آموز میبد در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ مشغول به تحصیل هستند و مرکز این شهرستان ۱۰۷ هزار نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در