رونمایی رسمی از ام وی ام X55 پرو توسط مدیران خودرو + فیلم


رونمایی رسمی از ام وی ام X55 پرو توسط مدیران خودرو + فیلم

طی مراسمی در نمایندگی 377 (خیری) شرکت مدیران خودرو از محصول جدید این شرکت یعنی

طی مراسمی در نمایندگی ۳۷۷ (خیری) شرکت مدیران خودرو از محصول جدید این شرکت یعنی ام وی ام X55 پرو به طور رسمی رونمایی شد. ام وی ام X55 پرو نسخه بروز شده از این کراس‌اوور کوچک به حساب می‌آید و اخیرا برای عرضه به بازار ایران در نظر گرفته شده است. ام وی ام X55 پرو از زبان طراحی جدید محصولات مدیران خودرو و چری بهره می‌برد که شامل جلوپنجره کهکشانی و چراغ‌های LED در بخش‌های مختلف است. برای آن‌که حس اسپرت بیشتری به ظاهر خودرو القا شود، از نوارهای قرمزرنگ در سایر قسمت‌های اتومبیل استفاده شده است.

ام وی ام X55 پرو از نظر مشخصات فنی شباهت کاملی با فونیکس تیگو 7 پرو دارد. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس اتوماتیک CVT مشخصات فنی این خودرو را تشکیل می‌دهند. پیشرانه ام وی ام X55 پرو حداکثر می‌تواند 156 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

ام وی ام X55‌ پرو یکی از مجهزترین کراس‌اوورها در رده قیمتی خودش است و به امکاناتی همچون ساتروف، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، آینه برقی با گرمکن، سنسور نور، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد و ترمز پارک برقی مجهز شده است. مدیران خودرو قیمت ام وی ام X55‌ پرو را معادل 925 میلیون تومان اعلام کرده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022