کابینت ممبران چیست و به روزترین کابینت ممبران


یکی از سبک­های جدید و مد روز کابینت­های آشپزخانه ایرانی که طرفداران زیادی به سمت آن سوق پیدا کرده­اند، کابینت­های زیبای ممبران است. کابینت­های ممبران دارای طرح و تنوع رنگ زیادی می­باشند.

یکی از سبک­های جدید و مد روز کابینت­های آشپزخانه ایرانی که طرفداران زیادی به سمت آن سوق پیدا کرده­اند، کابینت­های زیبای ممبران است. کابینت­های ممبران دارای طرح و تنوع رنگ زیادی می­باشند. کابینت ممبران نوع پیشرفته کابینت چوبی کلاسیک است. بیشتر طراحان داخلی خانه برای ساخت کابینت ممبران از ورق­های ام دی اف استفاده می­کنند.

کابینت ممبران چیست؟

به کابینتی که از روکش ممبران در ساخت آن استفاده می­شود کابینت ممبران گفته می­شود. در کابینت ممبران (وکیوم) برای زیبا شدن آشپزخانه روی جنس­های مختلف چوب و ام دی اف، یکسری روکش پی وی سی کشیده می­شود.

به چه دلیل تکنیک چوب ممبران در ایران طرفداران زیادی دارد؟

جواب این سوال بسیار ساده است. همان طور که می­دانید کابینت­های طرح چوب در بین ما ایرانی­ها بسیار محبوب است و از آن جایی که کابینت ممبران را می­توان با قیمت پایین تر به شکل طرح چوب تبدیل کرد نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است.

انواع طراحی کابینت ممبران

کابینت ممبران چیست و به روزترین کابینت ممبران

کابینت ممبران ساده کابینت ممبران مدرن کابینت ممبران کلاسیک کابینت ممبران براق کابینت ممبران با پوشش پی وی سی

کدام نوع از کابینت ممبران به عنوان بهترین انتخاب می­شود؟

از آن جایی که سلیقه شخصی افراد با یکدیگر تفاوت دارد نمی­توان از یک نوع خاص از کابینت ممبران به عنوان بهترین نام برد. زیرا که عده­ای از افراد بهترین را با قیمت و عده­ای دیگر بهترین را با کیفیت می­سنجند.

لزوم رعایت استانداردها در انتخاب کابینت ممبران

باید به این نکته توجه داشت که هنگام ساخت کابینت ممبران باید از مواد اولیه ی مرغوب استفاده شود. به عنوان مثال اگر بر روی ورق ام دی اف طرح­های ساده به کار رود کابینت ممبران به سبک مدرن می­باشد و همچنین اگر بر روی ورق ام دی اف از طرح­های کلاسیک استفاده شود کابینت ممبران سبک کلاسیک می­باشد.

تفاوت کابینت ممبران و کابینت ام دی اف در چه چیزی است؟

باید بدانید که از نظر ساختار تفاوت چندانی بین کابینت­های ممبران و کابینت ام دی اف وجود ندارد. در واقع وجود نقش و نگار و شیارها روی بدنه و درب­های کابینت باعث تفاوت کابینت ام دی اف و ممبران می­شود.

مزایای انتخاب کابینت ممبران

همان طور که قبلا هم اشاره شد این نوع کابینت­ها از نظر اقتصادی بسیار با صرفه می­باشند. همچنین تنوع بسیار زیاد کابینت­های ممبران در طرح و رنگ و همچنین شباهت بسیار بالای این نوع کابینت باعث محبوبیت کابینت ممبران در بین افراد مختلف شده است.

معایب انتخاب کابینت ممبران

متاسفانه با وجود زیبایی بسیار زیاد کابینت­های ممبران اما این نوع کابینت­ها نسبت به نور خورشید و حرارت حساسیت بسیار زیادی دارند. همچنین اگر هنگام ساخت کابینت از چسب مرغوب استفاده نگردد پس از مدتی زیر بدنه کابینت هوا جمع می­شود و باعث برآمدگی بدنه کابینت شما می­شود. پس بهتر است که قبل از ساخت کابینت­های ممبران مواد اولیه را از نوع مرغوب انتخاب کنیم.

مراحل ساخت کابینت ممبران

در ابتدا برای ساخت کابینت ممبران از ورقه­های ام دی اف سفید استفاده می­شود. همچنین برای قسمت­های درب و رویه کابینت که با دستگاه CNC روی آن طرح ایجاد می­شود از ورقه­های ام دی اف یک طرف خام استفاده می­شود. برای نصب ورقه پی وی سی کل ورق سنباده کاری می­شود تا سطح کار کاملا صاف و یکنواخت باشد و هیچ گونه برآمدگی باقی نماند. در مرحله بعد برای اجرای روکش کابینت چسب ممبران را با دستگاه پیستوله اجرا می­کنند و در نهایت ورق کابینت که از جنس روکش پی وی سی می­باشد، در دستگاه پرس وکیوم قرار می­گیرد.

کابینت ممبران شرکتی

همان طور که می­دانید کابینت­های ممبران شرکتی بدون هیچ گونه دردسری توسط شرکت­های مختلف ساخته می­شوند. شما برای راحتی کار می­توانید طرح مورد نظر خود را به شرکت سازنده سفارش دهید و در مدت زمان کوتاهی سفارش خود را تحویل بگیرید.

به روزترین کابینت ممبران به رنگ­های مختلف

سبک کابینت ممبران با توجه به طرفداران زیاد آن در رنگ­های متنوعی ساخته می­شود. در ادامه چند نوع از رنگ کابینت­های ممبران را به شما عزیزان معرفی می­کنیم. پس با ما همراه باشید.

رنگ محبوب کابینت ممبران سفید طلایی

استفاده از رنگ­های طلایی در ستون­های کابینت ممبران زیبایی این نوع کابینت­ها را چندین برابر کرده است. در این نوع کابینت­ها طراحان داخلی معمولا هودها را به صورت مخفی (وکیوم) به کار می­برند.

کابینت ممبران به رنگ کرم طلایی

کابینت ممبران به رنگ کرم طلایی نیز طرفداران زیادی دارد. جنس این نوع کابینت­ها از نوع ام دی اف با روکش ضد آب به رنگ کرم می­باشد. استفاده از بوفه­های از جنس شیشه و سرستون­های طلایی نمای بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می­دهد.

کابینت ممبران به رنگ قهوه­ای

رنگ کابینت ممبران قهوه­ای در چند دهه اخیر محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده است. زیرا که رنگ قهوه­ای به رنگ چوب است و با وجود صدها رنگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کابینت ممبران به رنگ سفید

به طور کلی از آن جایی که رنگ سفید فضای خانه را بزرگتر نشان می­دهد و همچنین انعکاس نور بالایی را دارا می­باشد، در تمامی سبک­های کابینت بسیار پر طرفدار است. رنگ سفید در کابینت­های ممبران نیز به عنوان محبوب ترین رنگ کابینت شناخته شده است.

کابینت ممبران چیست و به روزترین کابینت ممبران

شرکت مهندسی کابینت بازار یکی از برجسته­ترین طراحان دکوراسیون داخلی می­باشد. کابینت بازار با همراهی یک تیم با تجربه و حرفه­ای در زمینه طراحی، نظارت، اجرا، پروژه­های ساختمانی، سالن­های گردهمایی، طراحی و همچنین ساخت کابینت به سبک­های مختلف به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه می­دهد. ما زیبایی را به منزل شما هدیه می­دهیم. جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن 22314022-021 تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس